از استقلالی‌ها می‌خواهم بینایی‌ام را برگردانند

اسماعیل بهداروند هوادار استقلال در جریان بازی فینال جام حذفی مقابل خونه‌به‌خونه بابل به دلیل پرتاب شی‌ء‌ی از ناحیه چشم راست دچار آسیب دیدگی شد و بینایی‌ خود را از دست داد. اسماعیل، از بیمارستانی در شیراز مرخص شده و اکنون در منزل خود به سر می‌برد. قرار است روز چهارشنبه عمل جراحی دیگری انجام دهد، اما پزشکان اعلام کرده‌اند امیدی به بهبودی نیست.

اسماعیل بهداروند که به سختی صحبت می‌کرد، درباره اتفاقی که برایش افتاد، اظهار داشت: از وقتی که این اتفاق افتاده، دخترم به سمت من نمی‌آید و اصلا مرا نمی‌شناسد. تا الان فرهاد مجیدی، مهدی رحمتی و فرشید اسماعیلی با من تماس گرفته‌اند و جویای حالم شده‌اند.

وی افزود: به مجیدی گفتم از بچگی طرفدار استقلال بودم و چون شرایط کاری اجازه نمی‌داد، نمی‌توانستم برای تماشای بازی‌های تیم به تهران بیایم، اما وقتی استقلال به شهرهای جنوبی می‌آمد، به ورزشگاه می‌رفتم. 9-8 سال سابقه کار دارم و جوشکار درجه یک کشت و صنعت هستم، اما با این اتفاق کارم را از دست دادم. با یک چشم نمی‌توانم کار جوشکاری انجام دهم. به مجیدی گفتم هوادار شما بودم، برای بازی‌های‌تان به ورزشگاه می‌رفتم تا تشویق‌تان کنم، الان می‌خواهم بینایی چشمم را برگردانید. من هیچ چیز نمی‌خواهم، فقط چشمم را می‌خواهم. زندگی کردن با یک چشم خیلی سخت است.

هوادار آسیب دیده استقلال تصریح کرد: زمانی که وارد ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر شدیم، همه چیز خوب بود، با هم می‌گفتیم و می‌خندیدیم. هواداران خونه‌به‌خونه در کنار تماشاگران صنعت نفت آبادان مدام ناسزا می‌دادند و صندلی پرتاب می‌کردند. وقتی استقلال گل زد و خوشحالی کردیم، امان ندادند و صندلی پرتاب کردند. یگان ویژه اصلا کاری نکرد. چرا سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی فاصله‌ای میان ما و هواداران آنها نگذاشته بود؟ فاصله آنقدر نزدیک بود که صندلی‌ها به ما می‌خورد. در قسمت VIP بودیم، جایی که داریوش شجاعیان و مهدی قائدی به همراه پسر شفر هم بودند. آنها صحنه را دیدند، اما نمی‌دانم چرا پس از آن صحبتی نکردند.

بهداروند خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق، راهی بیمارستان اهواز شدیم، اما برادرانم تصمیم گرفتند به بیمارستانی در شیراز برویم. پزشکان گفتند تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، بازگشت زیبایی چشم‌ تو است. هر چقدر لیزر انداختند، علائمی ندیدند. از همه استقلالی‌ها، مجیدی و ... می‌خواهم بینایی‌ام را برگردانند. مجیدی گفت که برای من دکتر خوب پیدا می‌کند. او گفت با افتخاری و رحمتی صحبت کرده تا تنهایم نگذارند. این همه در سرما و گرما پشت تیم استقلال بودم و انتظار حمایت دارم. من زن و بچه دارم و مستأجرم. از مسئولان استقلال انتظار دارم که تنهایم نگذارند و پس از چند روز نگویند همه چیز تمام شد.