واکنش کاشانی به احتمال حضور علی دایی در پرسپولیس

پرسپولس وقتی با الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی روبرو شد خیلی ها این را قرعه مناسبی برای صعود می دانستند اما شکست شب گذشته پرسپولیس برابر این تیم نشان داد سرخ های تهران برای رفتن به جمع هشت تیم کار دشواری پیش رو دارند. جعفرکاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این بازی و این شکست گفت:« یک بازی فنی بود که نتیجه اش دلخواه ما نبود.» اوافزود:« بچه ها تلاششان را کردند اما واقعیت این است که هماهنگی لازم بین دفاع و هافبک وجود نداشت. از طرف دیگر هوای امارات گرم و شرجی بود و این روی عملکرد تیم تاثیرگذاشته بود با این حال معتقدم بچه ها می توانستند از این بازی حداقل با یک مساوی بیرون بیایند.»

کاشانی درباره بازی برگشت در تهران گفت:« ما مسلما می توانیم در بازی برگشت جبران کرده و به مرحله بعدی برویم. این بازی توسط مربیان و بازیکنان و کمیته فنی بازنگری کرده و روی آن کار می شود. باید بین دفاع وهافبک هماهنگی بیشتری به وجود بیاید چرا که در این بازی دچار ضعف بودیم. با این حال بچه ها باید در بازی خانگی تلاش بیشتری کرده و با یک برد خوب به مرحله بعدی صعود کنند.»

او در این باره که چرا تیم های پایه پرسپولیس نمی توانند تیم بزرگسالان این باشگاه را تغذیه کنند گفت:« متاسفانه همینطور است. ما سال ها است که این موضوع را می گوییم اما قدم های مثبتی برداشته شده و ما آرام به سوی تبدیل شدن به یک باشگاه حرفه ای هستیم.» کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی همچنین درباره بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی گفت:« انشالله که پنجره باز می شود. تیم های بزرگ مشکلات خاص خودشان را دارند اما تلاش هایی که مدیریت باشگاه انجام داده امیدواریم که پنجره نقل و انتقالاتی باز شود.»

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با اخباری که پیرامون حضور برانکو در تیم ملی ایران و جدایی این مربی از سرخ ها مطرح است گفت:« من اطلاعی ندارم اما آرزویم این است که پرسپولیس باشگاهی شود که بتواند در راستای اهداف ملی گام بردارد. ما داریم به سوی باشگاه شدن پیش می رویم و زمانی این موضوع تحقق پیدا می کند که بخش خصوصی وارد شود. پرسپولیس برای موفقیت دو پتانسیل بزرگ یکی پیشکسوتان و دیگری هوادارانش را دارد. پیشکسوتانی که وجاهت اجتماعی و بضاعت علمی دارند و هواداران خواصش که در مقاطع مختلف از نظر مادی و معنوی به این تیم کمک کرده اند سرمایه های بزرگی هستند که پرسپولیس دارد.»

کاشانی در این باره که آیا درصورت جدایی برانکو اخباری که پیرامون حضور علی دایی در پرسپولیس شنیده می شود نیز گفت:« من از این مسایل خبر ندارم اما آرزویم این است که روزی از داشته های خودمان استفاده کنیم. هواداران نگران نباشند پرسپولیس تیم بزرگی است و همه تلاش می کنند تا این تیم روز به روز بهتر و قدرتمندتر و حرفه ای تر شود.»