واکنش شاهرودی به حضور در تیم ملی امید

رضا شاهرودی در خصوص جلسه‌اش با حمید استیلی در خصوص حضورش در تیم فوتبال امید به عنوان دستیار کرانچار اظهار داشت: من از استیلی تشکر می‌کنم که به فکر ما بوده و خواسته که ما در تیم امید کنار کرانچار کار کنیم.

وی ادامه داد: امروز جلسه خوبی برگزار کردیم و قرار شد در چند روز آینده تکلیف نهایی مشخص شود من شرایط مالی‌ام را به استیلی اعلام کردم و قرار بر این شد اگر شرایط مالی مورد موافقت قرار گرفت قدم‌های بعدی را برداریم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: اگر شرایط مالی مورد توافق طرفین قرار بگیرد روز جمعه جلسه‌ای را با کرانچار برگزار می‌کنیم و از روز شنبه در خدمت تیم امید کشورمان هستیم.

شاهرودی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد کنار کرانچار و در تیم امید کار کند گفت: بالاخره وقتی پای تیم ملی کشورمان در میان است ما دوست داریم خدمت کنیم، اما باید مسائل مالی را هم در نظر بگیریم. ما در زمان بازی کردنمان پولی نگرفتیم و درست نیست که در زمان مربی‌گری هم پول نگیریم البته کار کنار کرانچار به‌عنوان یک مربی خوب و خارجی بسیار خوب است.

وی در خصوص اینکه احمدرضا عابدزاده هم به‌عنوان یکی دیگر از دستیاران کرانچار مد نظر قرار دارد عنوان کرد: بله عابدزاده هم اعلام کرده که دوست دارد به تیم امید کمک کند، اما فکر کنم او هم بحث مالی برایش مهم است.