پرسپولیس و برانکو مسلمان را مفت از دست ندهند

ناصر محمدخانی در مورد دیدار هفته گذشته دو تیم فوتبال پرسپولیس و الجزیره امارات در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با شکست پرسپولیس همراه بود، اظهار داشت: پرسپولیس نباید در امارات شکست می‌خورد. نهایت آن دیدار این بود که پرسپولیس مساوی کند نه اینکه به راحتی و با اشتباهات فردی بازی را واگذار کند.

وی افزود: قطعا پرسپولیس از این مرحله صعود خواهد کرد و در بازی برگشت روز دوشنبه دو تیم، پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت و به راحتی الجزیره را شکست می‌دهد. به نظرم پرسپولیس به راحتی در آزادی صعود می‌کند. پرسپولیس با یک گل صعود می‌کند و این درحالی است که من فکر می‌کنم این تیم بیشتر از یک گل در بازی برگشت خواهد زد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در تابستان و اینکه اولین خرید احتمالی پرسپولیس باید در کدام پست باشد، گفت: من هم چیز‌هایی در مورد اینکه احتمال دارد پنجره بازشود، شنیده‌ام. به نظرم پرسپولیس باید در اولین خرید خود سراغ یک هافبک طراح و خلاق برود. به هر حال این تیم باید در آسیا بازی کند و به عنوان تیم قهرمان مردم از این تیم انتظار دارند. به همین دلیل است که می‌گویم باید چند بازیکن در پست‌های مختلف به تیمش اضافه کند.

وی افزود: پرسپولیس در همه پست‌ها باید خود را تقویت کند و به یک مهاجم تکنیکی و یک هافبک خلاق و طراح قطعا نیاز خواهد داشت.

محمدخانی در مورد اینکه شایعه شده است پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، اولین خرید پرسپولیس سروش رفیعی بازیکن سابق این تیم خواهد بود، تصریح کرد: رفیعی بازیکن خلاقی است و در پرسپولیس هم که بازی می‌کرد عملکرد خوبی داشت. وی به درد پرسپولیس می‌خورد و اگر به ایران و پرسپولیس برگردد خبر خوبی برای همه خواهد بود.

وی در ارتباط با اینکه شایعه جدایی محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هم این روز‌ها زیاد به گوش می‌رسد، خاطرنشان کرد: مسلمان خودش هم گفته بود که تیم اول وآخرش پرسپولیس است و به نظرم برانکو و باشگاه پرسپولیس نباید مسلمان را مفت از دست بدهند. وقتش است که بازیکنان پرسپولیس دین خود را به این باشگاه ادا کنند و اگر باشگاه آنها را لازم داشته باشد، باید در تیم بمانند و در حد توانشان کمک کنند.