با افتخار می گویم که استقلال تیم ملی من است

مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت:همه می دانیم فردا بازی مهم داریم. از هواداران خواهش می کنم حتما به ورزشگاه بیایند. من بازی الاهلی را فراموش نکردم، بازی مهم داریم همه بازیکنان میدانیم که باید پیروز شویم همه در کنار هم.

وی ادامه داد: قول می دهم با تمام وجودم بازی کنم. برای استقلال همه بازیکنان احساس مسؤلیت دارند تلاش خواهند کرد که با تمام وجود بازی کنند.خوشحالم در استقلال بازی می کنم و با افتخار می گویم که استقلال تیم ملی من است.

رحمتی تاکید کرد: از هواداران خواهش می کنم که به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند. وقتی به شهرستان می رویم همیشه از ما حمایت می کنند و این باعث می شود ما احساس مسولیت داشته باشیم.فردا با پیروزی مقابل ذوب ‌آهن و با حضور هواداران شب فراموش نشدنی را رقم می زنیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص اینکه چه صحبتی با بازیکنان جوان تیم دارید که در بازی فردا استرس نداشته باشند و بتوانند بازی خودشان را انجام بدهند، گفت: فکر نمی‌کنم استرسی که شما می‌گویید به این تلخی باشد که بخواهد روی بازیکنان تأثیر بگذارد. فرشید اسماعیلی جزو بازیکنان جوانی است که در بازی با السد برای ما یک پنالتی زد. در لیگ قهرمانان آسیا بیشترین پاس گل را داده است، همچنین نورافکن، حسینی که جزو بازیکنان ملی هستند. فکر نمی‌کنم بخواهد استرس روی این بازیکنان تأثیرگذار باشد به اندازه کافی تجربه خوبی به دست آوردند.

وی در ادامه گفت: در بازی فردا استرس ما را اذیت نمی‌کند چیزی که از همه چیز برای ما مهم است و ما وظیفه داریم به عنوان بازیکنان بزرگ و با تجربه تیم همه باید احساس مسئولیت داشته باشند و تا دقیقه 95 باید بازی کنیم تا گل بزنیم، باید با تمرکز مقابل ذوب‌آهن به میدان برویم، اگر بخواهیم مثل بازی رفت که 4، 5 موقعیت گل داشتیم می‌توانیم در بازی برگشت هم همین روند را ادامه بدهیم. متأسفانه در بازی رفت اتفاقی گل خوردیم، مطمئن باشید در بازی فردا اگر با تمرکز بازی کنیم می‌توانیم پیروز شویم.