حمایت دوباره هواداران سپیدرود از کریمی +عکس

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود امروز برای دریافت مطالباتشان (طبق اطلاعیه‌ای‌ که باشگاه سپیدرود صادر کرده بود) راهی این باشگاه شده اما موفق به دیدار با مسئولان این باشگاه نشدند.نفراتی مثل محمدرضا مهدوی، میرجوان، تهیدتس، فردوسی و یزدانی بازیکنانی بودند که امروز به باشگاه مراجعه کرده اما موفق نشدند با مسئولان این باشگاه صحبت کنند.

میعاد یزدانی یکی از بازیکنانی است که امروز به محل این باشگاه مراجعه کرده در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه چرا دست خالی باشگاه سپیدرود را ترک کرد گفت: من امروز به باشگاه رفتم ولی متاسفانه دست خالی برگشتم، هر بار هم این اتفاق می‌افتد ولی در باشگاه کسی نیست.

وی افزود: من از زمانی که تیم در لیگ دو حضور داشت از باشگاه طلبکار هستم و از سال قبل هم 50 درصد مطالباتم باقی مانده ولی انگار نه انگار که باشگاه با ما قرارداد بسته بود.از یک طرف می‌گویند سرمربی جدید انتخاب شده و از طرف دیگر می‌شنویم مالکیت این باشگاه عوض می‌شود. خودمان هم نمی‌دانیم چه خبر است؟!

یزدانی در خصوص اینکه آیا برای تمدید قرارداد تماسی با وی گرفته شده یا خیر گفت: من با استقلال قرارداد سه ساله دارم و تکلیفم مشخص نیست، نه برای ادامه همکاری و نه برای تسویه حساب هیچ تماسی با ما گرفته نشده است.

به گزارش فارس، امروز تعدادی از تماشاگران سپیدرود در اعتراض به مدیریت این باشگاه در مقابل هیات فوتبال با در دست داشتن بنرهایی از علی کریمی حمایت کردند که تصویر و فیلم این تجمع را در زیر می‌بینید: