واکنش سرمربی جدید سپید رود به صحبت های علی کریمی

نادر دست‌نشان در حالی روز پنجشنبه به‌عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت معرفی شد که علی کریمی برای فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد. کریمی به مسئولان باشگاه گفته است که اگر طلب او و دستیارانش پرداخت نشود، تمرینات سپیدرود را برای فصل جدید لیگ برتر آغاز خواهد کرد و این در حالی است که مالک باشگاه، دست‌نشان را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است.

نادر دست‌نشان  در واکنش به اظهارات اخیر کریمی گفت: واقعیت این است که من تصور می‌کردم کارهای تسویه حساب باشگاه سپیدرود با کریمی انجام شده و جدایی این مربی قطعی است. کریمی فصل گذشته برای سپیدرود زحمات زیادی کشید و اگر برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد، می‌تواند در این زمینه اقدام کند. من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم که برای همکارم مشکلی ایجاد کنم.

وی در مورد اینکه با این شرایط چه تصمیمی خواهد گرفت، تأکید کرد: اگر کریمی همکاری‌اش را با باشگاه ادامه داد که دیگر مسئله‌ای باقی نمی‌ماند، اگر هم این همکاری به پایان رسید آن وقت می‌توانم در سپیدرود مربیگری کنم. از هواداران سپیدرود و کریمی عذرخواهی می‌کنم و بهتر است که در مورد قرارداد کریمی و تسویه حساب با کادر فنی سال گذشته، همه چیز به صورت رسمی مشخص شود.