واکنش لیونل مسی به مصاحبه جنجالی رونالدو

رونالدو بعد از برتری رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان از احتمال جدایی از رئال مادرید سخن گفت و لیونل مسی معتقد است این بازیکن حتما دلایل خاص خودش را برای بیان این مصاحبه داشته و او از آینده رونالدو خبر ندارد.

گریزمان و احتمال انتقال به بارسلونا: "گریزمان بازیکن باکیفیتی است و ما همدیگر را در زمین درک خواهیم کرد. در کل درک بازیکنان بزرگ کار آسانی است و گریزمان نیز یکی از آن دسته بازیکنانی است که دوران درخشان و استثنائی ورزشی خود قرار دارد

هنوز انتقال گریزمان قطعی نشده است اما با وجود او کیفیت بارسا افزایش خواهد یافت. ما می خواهیم بهترین تیم دنیا باشیم و به همین دلیل نیاز داریم بهترین بازیکنان راهی بارسا شوند و وجود گزینه های زیاد در خط حمله دیگر مشکل سرمربی تیم است."

مصاحبه رونالدو بعد از فینال لیگ قهرمانان: "من نمی دانم رونالدو در چه شرایطی این مصاحبه را انجام داده اما حتما برای خودش دلایل زیادی داشته است. این مسائل تصمیمات شخصی بوده و من نظری در مورد آن ندارم اما من نمی دانم در ذهن رونالدو چه می گذرد و آیا او قصد ترک رئال مادرید را دارد یا خیر، به همین دلیل صحبت خاصی در این رابطه ندارم."

استعفای زیدان: "بسیار متعجب شدم زیرا کسی انتظار شنیدن این خبر را نداشت. اما زیدان نیز دلایل خودش را داشته و به نظر من او جدایی خوبی را تجربه کرد زیرا وقتی شما همه چیز را به دست می آورید دیگر نمی توان به تصمیمات شما ایراد گرفت."