کی‌روش نیازی به توصیه‌های من ندارد

امیر حاج‌رضایی در خصوص شرایط فعلی تیم ملی فوتبال ایران و اینکه این تیم شب گذشته در دیداری دوستانه مقابل لیتوانی به برتری رسید، اظهار داشت: به دلیل اینکه بازی ایران و لیتوانی پشت در‌های بسته برگزار شد، ما نتوانستیم این دیدار را ببینیم، ولی تیم ملی ما در راه تدارکات خود برای جام جهانی با کمی مشکل مواجه شد.

وی افزود: تیم ملی ایران بازی‌های تدارکاتی کمی انجام داد و عوامل غیرورزشی مانع از آماده‌سازی خوب ملی‌پوشان ما شد. 

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد تیم ملی ایران در حال حاضر تمرینات خوبی را در روسیه پشت سر می‌گذارد و یکی از بهترین کمپ‌های روسیه را در اختیار دارد، گفت: قطعا داشتن چنین کمپ تمرینی خوبی در روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد. بازیکن وقتی که با امکانات خوب، تمرین می‌کند در روحیه‌اش تاثیر می‌گذارد و این طبیعی است که در این روحیه خوب در عملکرد تیم ملی هم تاثیر می‌گذارد.

حاج‌رضایی در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب شب گذشته تیم ملی ایران، همان ترکیب ایران در جام جهانی خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: به هر حال قبل از چنین مسابقات مهمی حدس و گمان به خصوص در ترکیب زیاد بوده و این طبیعت فوتبال است. باید تا مسابقه اول مقابل مراکش صبر کنیم و ببینیم کی‌روش چه ترکیبی را روانه میدان می‌کند. 

وی در مورد اینکه در حال حاضر مهم‍‌ترین کاری که باید تیم ملی انجام دهد چیست، خاطرنشان کرد: کی‌روش نیازی به توصیه‌های من ندارد. کی‌روش مربی کاربلد و با دانشی است که خودش می‌داند چه کاری انجام دهد تا تیمش نتیجه بگیرد.