واکنش مدیر برنامه های کامیابی نیا به شایعات اخیر

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس مهلت تمدید قراردادش با این تیم به پایان رسیده است و گفته می شود برانکو دیگر به این بازیکن نیازی ندارد اما مدیر برنامه کامیابی نیا نظر دیگری در این باره دارد.

حمید رضا رجبی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:برانکو مربی حرفه ای است و بعید می دانم بازیکنی همانند کامیابی نیا را به همین راحتی کنار بگذارد. کامیابی نیا و باشگاه پرسپولیس اختلافات مالی با هم ندارند و بر سر بعضی از مسائل با یکدیگر مشکل دارند.

رجبی درباره اینکه گفته می شود کامیابی نیا با باشگاه کاسیری اسپور ترکیه توافق کرده است، تصریح کرد: کامیابی نیا با هیچ تیم ترکیه ای قرارداد نبسته است و تکلیفش  تا یکی ، دو روز آینده مشخص می شود. پرسپولیس اولویت اول کمال است و در صورت حل اختلافات او قراردادش را با سرخپوشان پایتخت تمدید می کند.

مدیر برنامه کامیابی نیا درباره پیشنهاد چند تیم شهرستانی به کامیابی نیا بیان کرد: پیشنهادات سایر تیم ها به کامیابی نیا نسبت به پرسپولیس بهتر بوده است و حتی تیم ترکیه ای 3 برابر پرسپولیس حاضر است به کامیابی نیا پول بدهد اما این بازیکن دوست دارد در پرسپولیس بماند.

او در پایان درباره اینکه کامیابی نیا به علت بازار گرمی در تمدید قرارداد با پرسپولیس تعلل می کند، خاطر نشان کرد: این موضوع صحت ندارد و کمال برخلاف سایر بازیکنان حتی زیر میزی هم نمی گیرد و خواسته غیر منطقی هم برای تمدید قراردادش ندارد که در صورت حل مشکلات با پرسپولیس قرارداد می بندد.