واکنش کاپیتان تیم ملی به بی نظمی ها در بازی های تدارکاتی تیم ملی

مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در روسیه اظهار داشت: از همه خبرنگارانی که زحمت کشیدند و اینجا آمدند تا در کنار تیم ملی باشند تشکر می کنم. همچنین از هوادارانی که اینجا هستند و با تشویق ها و حمایتهای خود ما را تنها نگذاشتند هم تشکر می کنم.

کاپیتان تیم ملی ایران در خصوص حضور در سه دوره جام جهانی و ثبت رکوردی جدید در فوتبال ایران گفت: رکورد از نظر من اصلا مهم نیست. قبل از من هم رکوردهای جالبی در فوتبال ایران زده شده که از جمله رکورد آقای دایی در بیشترین گل ملی و رکورد آقای نکونام در بیشترین تعداد بازی ملی. این برای من افتخار بزرگی است که برای سومین بار در جام جهانی حضور داشته باشم. اما به این رکورد و رکوردشکنی فکر نکرده و تمرکزم را برای ارائه بازی های بهتر می گذارم.

وی افزود: من حاضرم در این دوره از بازی ها یک بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم که برای من ارزشمندتر از ۵ دوره حضور در جام جهانی است. هدفی که همه هم و غم خود را برای آن گذاشته ایم.

شجاعی با اشاره به حضور جمعی از هواداران تیم ملی در روسیه تصریح کرد: این شعار نیست که بگویم به عشق این هواداران در سرما و گرما زحمت می کشیم. ما منتی بر سر هواداران و مردم نداریم و هرکاری برای تیم ملی انجام می دهیم وظیفه است. به قول آقای کی روش که می گوید هربار که پیراهن تیم ملی کشورتان را بر تن کردید باید بکوشید تا جایگاهتان را بهتر کنید و ما هم همه تلاشمان را انجام می دهیم تا بازی به بازی جایگاه بهتری دست یابیم.

ملی پوش کشورمان با اشاره به بی نظمی هایی که در برنامه تدارکاتی تیم ملی ایران پیش آمد گفت: این اتفاقات ما را مصمم تر کرد و به ما ثابت کرد که به کسی جز خودمان نباید تکیه کنیم و برای موفقیت باید دست مان را روی زانوی خودمان بگذاریم.