ترابی: روز عید فطر عیدی خوبی به مردم می‌دهیم

مهدی ترابی ملی پوش کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی ایران در روسیه اظهار داشت: وضعیت تیم خیلی خوب است. ما تمرینات و اردو‌های خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی هم داشتیم. این بازی‌های تدارکاتی به بازیکنان جوانی از جمله خود من کمک کرد تا به شرایط مطلوب برسیم و بتوانیم نتیجه آن را در بازی مقابل مراکش ببینیم. انشاءالله در روز عید سعید فطر بتوانیم عیدی خوبی به مردم کشورمان بدهیم.

وی در ادامه بیان داشت: از این که از لیگ ایران توانستیم در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم خیلی خوشحالم. آقای کی‌روش با دقت لیگ ایران را رصد کرد و خوشحالم که نتیجه زحماتم را با قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی گرفتم. اگر انشاءالله قسمت شد و در روسیه فرصت بازی هم پیدا کردم باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرم و آنقدر تلاش کنم تا بتوانم سال آینده در جایی فوتبال بازی کنم که به پیشرفت فوتبال خودم هم کمک کند.

ترابی در این خصوص که ممکن است بعد از جام جهانی به یک تیم خارجی بپیوندد یا خیر گفت: جام جهانی آنقدر برای ما مهم است که فعلا همه تمرکزم روی تیم ملی و بازی‌هایی است که قرار است در روسیه انجام دهیم و برای همین فعلا به پیشنهاد و نقل و انتقال فکر نمی‌کنم. هنوز با هیچ تیمی برای نقل و انتقالات صحبت نکردم و همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کردم.