کاشانی: تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه شگفتی ساز شده است

درباره صدرنشینی تیم ملی فوتبال در گروه B  جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: تیم ملی فوتبال با صدرنشینی در گروهی که تیم های قدرتمند اسپانیا وپرتغال هستند شگفتی ساز این رقابتها شده است و امیدوارم این موفقیت ها در بازی های بعدی هم تداوم داشته باشد. بازی کردن در بالاترین سطح رقابتهای فوتبال همواره استرس و دلهره دارد و بازیکنان تیم ملی به تدریج با فضای حاکم در جام جهانی آشنا می شوند و بازی های بهتری ارائه می دهند. 

او ادامه داد: بازیکنان تیم ملی در ابتدای بازی برابر مراکش اسیر فضای ورزشگاه شده بودند اما به تدریج با جو حاکم بازی هماهنگ شدند و موقعیت های  گلزنی ایجاد کردند و در نهایت با گل به خودی مدافع حریف به پیروزی دست یافتند. 

کاشانی درباره بازی بعدی تیم ملی برابر اسپانیا اظهار کرد: تیم ملی اسپانیا در بازی برابر پرتغال اسیر نبوغ رونالدو شد و پیروزی را با تساوی عوض کرد و به طور حتم  این تیم برای کسب 3 امتیاز  به مصاف تیم ملی کشورمان می رود و همین موضوع کار را برای ملی پوشان سخت می کند. 

پیشکسوت فوتبال درباره شانس تیم ملی برای صعود به مرحله بعد جام جهانی روسیه اظهار کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است در بازی های بعدی رخ بدهد و شاید دوباره شانس همراه تیم ملی باشد و بازیکنان بتوانند برابر تیم های قدرتمند اسپانیا و پرتغال نتیجه لازم را بگیرند و به مرحله بعد این رقابتها صعود کنند. 

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی فوتبال همچنان در جام جهانی روسیه شگفتی خلق کند و با ارائه بازی خوب از حیثیت و اعتبار فوتبال آسیا برابر رقبای قدرتمند خود دفاع کند.