روسیه آخرین جام جهانی مسی می‌باشد؟

در حالی که کمتر از یک ساعت تا شروع دیدار تیم های ملی آرژانتین و ایسلند باقی مانده است لیونل مسی، ستاره آلبی سلسته، یادداشتی در نشریه La Nacion آرژانتین منتشر کرد:

ما در سال های اخیر، تغییرات گسترده ای در دعوت بازیکنان به تیم ملی تجربه کردیم. علاوه بر آن، در ماراتنی سخت به جام جهانی راه یافتیم زیرا در بازی پایانی مقابل اکوادور توانستیم به جام جهانی راه یابیم.

او ادامه داد: ما آرام و با اشتیاقی زیاد به مسکو آمده ایم و برای شروع کار در این تورنمنت مشتاقیم. در هفته های اخیر روند آماده سازی مناسبی را طی کرده ایم. بازیکنانی عالی در تیممان وجود دارند و مطمئن باشید در هر بازی تا پایان خواهیم جنگید.

مسی تصریح کرد: آیابه نظر شما جام جهانی 2018 روسیه آخرین جام جهانی من خواهد بود؟تا به حال به آن فکر نکرده ام و نمی دانم. البته این مسئله به اتفاقاتی که طی جام جهانی 2018 روسیه و نحوه پایان جام، اتفاق می افتد بستگی دارد.

ستاره آرژانتینی آلبی سلسته افرود: توپ طلا؟ قبلا هم چندین بار تاکید کرده ام که حاضرم توپ طلا را با قهرمانی در جام جهانی عوض کنم. البته نمی خواهم بگویم که جوایزی را که تاکنون بدست آورده ام بی ارزش هستند اما همواره جوایز تیمی به جوایز فردی ارجحیت دارد. انگیزه زیادی برای کسب جام جهانی  2018 روسیه دارم.