تزریق آدرنالین به وقت جام جهانی/ ایران و اسپانیا، بازی موش و گربه؟

گروه ورزشی- بازی ایران و اسپانیا را می توان تزرق آدرنالین به هر ایرانی نامید، جایی که شاید روی کاغذ شانسی برای برنده شدن نداشته باشیم اما ایرانی ها همواره حماسه آفرینند.

به گزارش افکارنیوز، هنوز بازی با استرالیا  در سال 76 را یادمان نرفته و هنوز مردم از آن بازی به عنوان حماسه یاد می کنند، بازی که شاید هیچ هوادار بد بینی استرالیایی نیز تصور نمی کرد کشورش در مقابل ایران نتواند به جام جهانی راه پیدا کند اما فرار غزال تیز پای ایرانی تمام آرزوهای استرالیای آن سال را بر باد داد و حالا یوزهای ایرانی بار دیگر در جام جهانی می خواهند نشان دهند مرد روزهای سخت هستند.

امشب میدان جام جهانی برای ایران فراتر از یک مسابقه فوتبال است، هر ایرانی ضربان قلبش ثانیه به ثانیه برای نام کشورش و افتخار آفرینی بازیکنانش می طپد، آن سوی میدان اگرچه اینیستا و ایسکو را دارند که تمام جهان در مقابل تکنیکشان سر تعظیم فرود می آورند اما خود اسپانیایی ها هم به خوبی می دانند که ایران را نمی توان دست کم گرفت.

اگرچه کی روش از چندین ماه قبل بازی ایران و اسپانیا را به جنگ موش و گربه تعبیر کرده بود اما امشب ایران موش نخواهد بود و به راحتی دم به تله بدهد بلکه همچون موش انیمیشن تام و جری زیرکی و زبلی و هوش بالایی دارد  و حریفی سر سخت برای ماتادورها خواهد بود.

یادمان نرود ایران اینک در بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان حضور دارد ، در جایی که دیگر خبری از ایتالیا و دستکش های طلایی بوفون و هلند و سرعت امثال روبن نیست.

ایران امشب خواهد درخشید همانطور که در مقابل مراکش درخشید زیرا در باور تمام ملت ایمانی قوی نسبت به جنگندگی و از جان مایه گذاشتن بازیکنانمان وجود دارد و مطمئنیم ایرانی در هر مسیر و آوردگاه و مسابقه ای ذره ای کم نمی آورد و با تمام قدرت و ایمانش می جنگد.

مادران و فرزندان، پدران و پسران ایرانی امشب زیر لب برای افتخار آفرینی بازیکنان تیم ملی دعا می کنند، این دعای خیر بدرقه راهتان یوزهای جنگنده ایران در جام جهانی.