هشدار در مورد خطرات آب‌وهوایی محل تقابل ایران و اسپانیا

دپارتمان هیدورمترولوژی و محیط زیست وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه در جمهوری تاتارستان اعلام کرد در 3 ساعت آینده شهر کازان با پدیده بادهای شدید با سرعت 21 تا 26 متر بر ثانیه مواجه خواهد شد. احتمال شکستگی شاخه‌های درختان و آسیب به سقف خانه‌ها وجود دارد.

روز گذشته نیز هشدارهایی درباره طوفان، تگرگ و وزش بادهای شدید در شهر کازان داده است که تا ساعت 20 امشب (چهارشنبه) ادامه دارد.

خبر دیگر از کازان حاکی از آن است که ژوزه گیرائو، وزیر ورزش و فرهنگ اسپانیا برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال کشورش برابر ایران وارد فرودگاه این شهر شد. او در فرودگاه کازان مورد استقبال ولادیمیر لئونوف، وزیر ورزش و جوانان جمهوری تاتارستان قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 22:30 دقیقه امشب (چهارشنبه) در دور دوم از بازی‌های گروه B جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه شهر کازان به مصاف اسپانیا می‌رود. ایران در بازی نخست مراکش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و اسپانیا در مصاف با پرتغال به تساوی 3 بر 3 دست یافت. در جدول رده‌بندی این گروه ایران با 3 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال با امتیاز مشابه یک رده‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. مراکش بدون امتیاز هم قعرنشین است.