کی روش به ترکیب تیم برنده دست نمی زند

مهدی هاشمی نسب درباره ارزیابی اش از بازی ایران و اسپانیا اظهار کرد: تیم ملی کشورمان بازی سختی پیش رو دارد و به طور حتم  کی روش تدابیر لازم برای  این دیدار در نظر می گیرد تا نتیجه آبرومندانه ای برابر اسپانیا کسب کنیم.

او درباره راهکار تیم ملی کشورمان برابر اسپانیا تصریح کرد: دفاع و ضد حمله تنها راهکار ایران برابر حریفان خود بوده است و به طور حتم تیم ملی با همین تاکنیک به مصاف اسپانیا می رود.

تیم ملی ایران یک ستاره است 

هاشمی نسب درباره  بهترین گزینه جایگزینی برای چشمی بیان کرد: مجید حسینی و پژمان منتظری جایگزین های خوبی برای چشمی هستند و کی روش برای انتخاب جانشینی برای چشمی مشکلی ندارد. علاوه بر این همه بازیکنان تیم ملی در یک سطح فنی قرار دارند و کل تیم ملی ایران، ستاره هستند. تصور نمی کردیم که  برخی از بازیکنان در ترکیب اصلی برابر مراکش قرار بگیرند اما آنها بازی کردند و در پیروزی تیم ملی تاثیر گذار بودند.

امیدوارم شانس یار تیم ملی باشد 

پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت تیم ملی اسپانیا بیان کرد: اسپانیا فوتبال تیکی تاکا ارائه می دهد و بازیکنان این تیم پاس های کوتاه زیادی میان یکدیگر رد و بدل می کنند  و حملات زیادی از عمق و کناره ها ترتیب می دهند. بازیکنان خلاق و طراز اول دنیا در تیم ملی اسپانیا بازی می کنند و هر کدام از آنها چند قهرمانی در جهان و لیگ اروپا را یدک می کشند. اسپانیا با وجود تعویض سرمربی خود تغییری در سبک بازی اش ایجاد نشده است و همان بازی همیشگی خود را ارائه می دهد.  به هر حال این تیم از هر جهت از تیم ملی کشورمان برتر است و امیدوارم شانس یار ما باشد و بتوانیم برابر این تیم قدرتمند نتیجه لازم را بگیریم.

کی روش به ترکیب تیم برنده دست نمی زند 

او درباره ترکیب تیم ملی فوتبال برابر اسپانیا اظهار کرد: به نظرم کی روش ترکیب تیم برنده دست نمی زند و فقط تغییراتی در خط دفاع به علت مصدومیت چشمی خواهیم داشت و شاید سعید عزت اللهی هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

عیار تیم های حاضر در جام جهانی در بازی های بعدی مشخص می شود 

هاشمی نسب درباره عملکرد تیم های ملی بعد از پایان دور اول مسابقات جام جهانی روسیه اظهار کرد: بازی های اول همواره سخت است و بازیکنان زمان می برد تا با شرایط و فضای حاکم بر مسابقات جام جهانی انطباق پیدا کنند و تیم های حاضر در جام جهانی  به تدریج وضعیت بهتری پیدا می کنند و در بازی های بعدی عیار تیم ها مشخص می شود.

بعید می دانم تیم ملی روسیه به مراحل بالاتر جام جهانی صعود کند 

او درباره صعود تیم ملی روسیه به مرحله بعد جام جهانی روسیه گفت:در همان ابتدای جام جهانی روسیه مشخص بود که  تیم های روسیه واروگوئه از گروه اول به مرحله بعد صعود می کنند اما بعید می دانم که تیم ملی روسیه به مراحل پایانی این رقابتها راه یابد و فقط امتیاز میزبانی می تواند به این تیم برای موفقیت در جام جهانی کمک کند.

هاشمی نسب درباره انتظارات بالا  از تیم ملی برای صعود به مرحله بعد جام جهانی روسیه بیان کرد: آرزوی قلبی ام این است که تیم ملی کشورمان به مرحله بعد جام جهانی روسیه صعود کند اما باید منطقی و فوتبالی به این قضیه نگاه کنیم و امیدوار باشیم که شانس همراه تیم ملی باشد و روز خوب تیم ملی اسپانیا نباشد تا در این بازی نتیجه لازم را بگیریم.

پیشکسوت فوتبال در پایان درباره شانس تیم ملی برای صعود به مرحله بعد جام جهانی روسیه خاطر نشان کرد:امیدوارم  تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند اما  تیم ملی کشورمان با حضور تیم های اسپانیا و پرتغال شانس زیادی برای راه یابی به مرحله بعد ندارد.