توضیح مدیر «آزادی» در مورد مشکلات این مجموعه

بهمن ماه سال گذشته و بعد از گذشت ۲۰ ماه از مدیریت سید حسن طباطبایی در مجموعه ورزشی آزادی، با حکم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ناصر محمودی فر جایگزین وی در این مجموعه شد. حالا چهارماه از مدیریت محمودی فر در بزرگترین مجموعه ورزشی کشور می گذرد این در حالی است که طی این مدت مدیریت وی انتقادات زیادی را متوجه خود کرده است.

از جمله انتقادات مطرح شده نسبت به مدیریت ناصر محمودی فر در مجموعه ورزشی آزادی به خاطر جابه جایی نیروهای داخلی این مجموعه است و اینکه گفته می شود افرادی وارد مجموعه شده اند که بعضا از اقوام وی هستند. این مسئله ای است که در رابطه با پیمانکاران مجموعه آزادی هم مطرح است به گونه ای که گفته می شود افرادی که به عنوان پیمانکار در این مجموعه مشغول به کار هستند نیز از اقوام مدیرعامل به حساب می آیند.

این موضوع بیشتر در جریان سفر «اینفانتینو» به تهران مطرح بود درحالیکه شخصِ ناصر محمودی فر آن را تکذیب کرده و تاکید می کند که یک نفر از دوستان و اقوامم هم در آزادی نیستند.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی برخی جابه جایی های داخلی در این مجموعه را تائید کرد اما گفت: برخی از این تغییرات و جابه هایی های نیروهای انسانی به خاطر بازنشستگی بوده است. فردی مثل مدیر پشتیبانی و مالی هم شخصاً تقاضای استعفا داشت. در بخشی مثل معاونت فنی هم به خاطر پایان دوره مأموریت، جابجایی داشتیم اما فرد جدید باز هم از وزارت ورزش به آزادی مأموریت گرفت.

وی ادامه داد: تا به امروز یک نفر هم از اقوام و دوستان خود را به این مجموعه نیاورده ام تا مشغول به کار شوند. اصلا اهل مدیریت فامیل بازی نیستم.

محمودی فر همچنین در مورد صحبت های مطرح شده نسبت به سپردن کار به پیمانکارانی که از نزدیکان وی به حساب می آیند نیز گفت: اینکه گفته می شود برای بسیاری از اقدامات بازسازی و نوسازی مجموعه آزادی از اقوام خود همکاری گرفته ام، درست نیست. خوشبختانه تیم ها و نیروهای کاری مجموعه آزادی همگی قابلیت های لازم را دارند و نیازی نیست که در مورد آنها جابجایی صورت گیرد.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی همچنین در مورد خرابی سیستم های خنک کننده این مجموعه که اعتراض اردونشینان رشته های مختلف را هم موجب شده بود، خاطرنشان کرد: جمعه دو هفته پیش بود که به ما اعلام کردند محل تمرین و خوابگاه برخی از اردونشینان به خاطر خرابی سیستم های خنک کننده خیلی گرم است و همین مسئله شرایط را برای آنها سخت کرده است. به محض ا طلاع از این موضوع به نیروهای مربوطه اعلام کردیم تا برای تعمیر دستگاه ها اقدام کنند طوری که فردای همان روز مشکل ورزشکاران از این حیث برطرف شد.

وی تاکید کرد: این موضوع خیلی حاد و بحرانی نیست و تا حدی هم طبیعی است چراکه خیلی از سیستم های ورزشگاه آزادی فرسوده هستند و به همین دلیل آسیب پذیرند.

محمودی فر در رابطه با ماشین هایی که در برخی محوطه های مجموعه ورزشی آزادی رها شده نیز توضیح داد و گفت: این ماشین ها و رها شدن آنها مربوط به جا مانده از مدیریت دوره های گذشته است و هیچ ارتباطی به مدت زمانی که من مدیریت آزادی را عهده دار شدم، ندارد. در واقع یک پیشینه ۲۰ ساله پشت این ماشین ها و برخی نابسامانی های دیگر آزادی وجود دارد. برخی از ماشین ها اصلا متعلق به ورزشگاه آزادی نیست بلکه برای دستگاه های دیگر است.

وی یادآور شد: برخی از این ماشین ها متعلق به نیروی انتظامی است که ستاد فرمان امام باید در مورد آنها دستور لازم را بدهد، برخی هم برای وزارت ورزش است. در کل من نمی توانم پاسخگوی چرایی وجود این ماشین ها در آزادی باشم چون اصلا تصمیم گیری در رابطه با آنها مربوط به دستگاه های دیگر می شود اما با این حال همه آنها را در یک محل جمع کردیم تا به مرور تصمیم لازم در موردشان گرفته شود.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرد: در کل بسیاری از مشکلاتی که در رابطه با مجموعه ورزشی آزادی مطرح می شود به دوره مدیریتی من مربوط نمی شود. من از زمان حضور در آزادی بر روی کارهای لازم جهت بازسازی و مقاوم سازی تأکید داشتم اما متأسفانه مسائلی مطرح شده که مربوط به مدیران گذشته است نه من.