بچهای تیم ملی، وضعیت روحی و روانی بد را به خوب تبدیل کردند

داریوش مصطفوی درباره بازی تیم ملی مقابل پرتغال در جام جهانی 2018 روسیهگفت: با اینکه بچه‌ها هیچ‌گونه بازی تدارکاتی را در دستور نداشته و از لحاظ ورزشی وضعیت خوبی نداشتیم اما آنها وضعیت روحی و روانی بد را به خوب تبدیل کردند و توانستند فوق‌العاده عمل کنند چنین موفقیتی که بچه‌ها در جام جهانی امسال بدست آوردند فقط یک بار در گذشته در سال 98 رقم خورده بود.

او ادامه داد: رونالدو و مسی 2 بازیکن استثنائی در فوتبال هستند و هر تیمی با تاکتیک دسته‌ جمعی تیم حریف را می‌برد اما رونالدو و مسی جزو بازیکنانی هستند که بدون در نظر گرفتن تاکتیک تیمی به تنهایی می‌توانند یک تیم را پیروز کنند با این وجود بچه‌های ما عملکرد فوق‌العاده‌ای را در بازی با پرتغال داشتند و عملکرد بیرانوند که نقطه روشن تیم ملی ما هم به شمار می‌آید عالی بود.

مصطفوی افزود: فوتبال خوب را تیم ملی ایران بازی کرد و فقط نتیجه برای پرتغال رقم خورد حتی اگر طارمی در آخرین لحظه از موقعیت استفاده می‌کرد صعود ما قطعی بود البته فوتبال است و هزار پیش‌بینی صورت نگرفته و این هم از عجایب فوتبال به شمار می‌آید.

او ادامه داد: با اینکه مالکیت بیشتر توپ در اختیار پرتغال بود اما بچه‌های ما لحظات مؤثر و مفید زیادی داشته. بچه‌های تیم ملی بازیکنانی هستند که اکثر آنها در اروپا بازی می‌کنند و از لحاظ بدنسازی در فرم خوبی قرار دارند البته بازیکنان لیگ ما هم در سطح خوبی هستند و آنها به صورت یک تیم، یک رفیق در کنار کی‌روش که همیشه در خدمت ایران بوده بهترین عملکرد را داشت.