پرسپولیسی ها؛ با پسر جدید "برانکو" آشنا شوید

قبلاً فرشاد احمدزاده لقب پسر برانکو را در پرسپولیس داشت و آخر‌های فصل گذشته وقتی رابطه‌اش با آقای سرمربی بد شد، یک بار نوشت: «من بچه طلاق هستم!»

حالا دیگر خبری از فرشاد در پرسپولیس نیست و بازیکنان به شجاع خلیل‌زاده لقب پسر برانکو را داده‌اند. شجاع از زمانی که به پرسپولیس آمده، یک بازی هم به دلیل فنی روی نیمکت ننشسته و اولویت اصلی برای قلب خط دفاع است. همین موضوع باعث حساسیت بازیکنان پرسپولیس شده و آن‌ها معتقدند برانکو شجاع را از همه بیشتر دوست دارد و لقب جدید پسر ارشد را به او دادند. چند روز پیش همین مسئله سوژه پرسپولیسی‌ها بود و حسین ماهینی از مترجم تیم خواست تا برانکو به ترتیب بازیکنان مورد علاقه‌اش را نام ببرد. در حالی که ماهینی معتقد بود برانکو به ترتیب شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، خودش و انصاری را بیشتر از باقی بازیکنان دوست دارد و این ۴ نفر را باید پسر‌های برانکو دانست، اما سرمربی کروات پرسپولیس با خنده وارد بحث شد و گفت: «انصاری پسر من نیست!»

برانکو در ادامه گفت: «شجاع را به باقی بازیکنان ترجیح می‌دهم و پسر ارشد من است.» ماهینی که ول‌کن ماجرا نبود، گفت: به انصاری بازی می‌دهی یا شجاع؟ که برانکو با خنده ادامه داد: «اگر شجاع باشد، انصاری باید برود روی سکوها!»

برانکو علاقه عجیبی به مدافع آخر تیمش دارد و از وقتی شجاع در تراکتورسازی بازی می‌کرد، به دنبال این بازیکن بود و بالاخره او را از اصفهان به تهران آورد. شجاع هم همه‌جوره برای آقای سرمربی سنگ‌تمام گذاشته و تنها بازیکنی بود که در جنگ لفظی سرمربی تیم ملی و سرمربی پرسپولیس از برانکو حمایت کرد تا مشخص شود چرا لقب پسر ارشد را به او داده‌اند.