چرا باشگاه‌ها به کرانچار بازیکن نمی‌دهند؟

در حالی که کمتر از یک ماه دیگر به آغاز بازی‌های آسیایی جاکارتا باقی مانده، تیم فوتبال امید کشورمان با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند.

مشکلی که زلاتکو کرانچار و دستیارانش در تیم امید با آن خیلی درگیر هستند، بحث ندادن بازیکنان توسط برخی باشگاه‌ها به این تیم است.

برخی باشگاه‌ها این روز‌ها به هیچ وجه با تیم امید کشورمان همکاری نمی‌کنند و با بهانه‌هایی که می‌آورند، اجازه حضور بازیکنانشان را در تمرینات این تیم نمی‌دهند.

همه این ناهماهنگی‌ها در حالی است که وقتی صحبت از تیم ملی بزرگسالان می‌شود، کسی جرات نمی‌کند از حرف کی‌روش سرپیچی کند و باشگاه‌ها سریعا بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی می‌گذارند.

با این شرایط و عدم همکاری باشگاه‌ها در فرستادن بازیکنان‌شان به تیم امید، قطعا نمی‌شود از این تیم انتظار نتیجه گیری داشت. تیمی که بازیکنانش با هم هماهنگ نباشند و کم تمرین کند قطعا نمی‌تواند نتیجه مطلوبی در مسابقات خود بگیرد.

البته این برخورد‌ها با تیم امید برای حال و گذشته نیست و سال‌ها رفتار‌ با این تیم به این شکل بوده است. امیدواریم در نهایت فدراسیون به این قضیه ورود کرده و یک فکر اساسی برای حل مشکل باشگاه‌ها و تیم امید کند.