شماره های ۷ و ۹ پرسپولیس بر تن رفیعی و ترابی

چند روز پیش مهدی ترابی هافبک ملی پوش تیم سایپا در یک انتقال پر و سر و صدا به تیم پرسپولیس پیوست و سرخپوش شدن سروش رفیعی هم به نظر تمام شده به نظر می‌رسد. البته این دو بازکن به علاوه مهدی شیری و مهدی شریفی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، فعلا نمی‌توانند در پرسپولیس توپ بزنند و از نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه می‌شوند.

ترابی و شماره ۹ پرسپولیس

مهدی ترابی که فصل گذشته شماره ۹ تیم علی دایی را بر تن می‌کرد و در موفقیت‌های نارنجی پوشان سهم به سزایی داشت، قصد دارد در نیم فصل دوم و بعد از ملحق شدن به پرسپولیس هم همین شماره را بر تن کند. پیش از این مهدی طارمی در پرسپولیس شماره ۹ می‌پوشید با همین پیراهن موفق شد ۲ بار آقای گل لیگ برتر شود و بعد از رفتن او در میانه‌های فصل گذشته، هیچ بازیکنی نتوانست این شماره را بپوشد.

وحید امیری هم پیش از این نشان داده علاقه زیادی به شماره ۹ دارد و دو فصل پیش، شاید اگر طارمی از ترکیه برنمی گشت امیری این پیراهن را بر تن می‌کرد. با توجه به اینکه به نظر می‌رسد با توجه به صحبت‌های امیدوار کننده حمیدرضا گرشاسبی، امیری هم تا نیم فصل در پرسپولیس ماندنی شود باید دید در نهایت تکلیف شماره پیراهنی که پیش از این برتن آقای گل پرسپولیسی‌ها بوده چه می‌شود.

ترابی با شماره ۹ سایپا فصل خوبی را پشت سر گذاشت. این بازیکن با ۱۰ گل و ۵ پاس گل از نظر کسب نمره از کارشناسان فوتبال در رده نخست بازیکنان لیگ برتر قرار گرفت.

رفیعی و همان شماره ۷ همیشگی

لیگ شانزدهم وقتی سروش رفیعی در میانه فصل و با اتمام دوران سربازی از تراکتورسازی جدا و به پرسپولیس پیوست پیراهن شماره ۷ علی پروین را بر تن کرد و اتفاقا در انتهای فصل با پرسپولیس، جام را بالای سر برد.

وقتی شماره ۷ به رفیعی رسید به مذاق برخی بازیکنان پرسپولیس خوش نیامد، اما او با عملکرد و مهمتر از همه اخلاقش نشان داد که استحقاق پوشیدن این پیراهن را داشته است. حالا رفیعی در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد سرخپوش می‌شود. او بعد از بازگشت به احتمال فراوان همان شماره هفتی را بر تن می‌کند که خاطرات زیادی را با آن برای خودش و هواداران پرسپولیس رقم زده است.

رفیعی فصل گذشته را در تیم الخور قطر گذراند و در ۱۹ دیداری که در فصل گذشته برای این تیم به میدان رفت ۵ بار گلزنی کرد.