دیگر نیازی به کی‌روش نیست

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: اگر از ما فوتبالی‌ها بپرسید می‌گوییم عملکرد تیم ملی در جام جهانی قابل دفاع نبوده است، شاگردان کی‌روش در حمله خوب عمل نکردند و فقط در دفاع کردن خوب ظاهر شدند، با آنکه تیم ما ۴ امتیاز کسب کرده بود، اما نتوانست از گروه خودش صعود کند. سرمربی تیم ملی فقط از ۱۳ بازیکن ثابت استفاده کرد و به بازیکنانی همچون قوچان‌نژاد اجازه خود نمایی نداد.

وی در خصوص ادامه همکاری کی‌روش با فوتبال ایران تصریح کرد: به نظر من دیگر نیازی به کی‌روش نیست و بهتر است همین الان با این مربی قطع همکاری کنیم، کی روش پول زیادی دریافت کرده و بهتر است این پول‌ها در جا‌های دیگری برای فوتبال ایران هزینه شود.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: کادر فنی تیم ملی خالی از مربیان داخلی است و کی‌روش نمی‌تواند با مربیان ایرانی کار کند. او کریمی و نمازی را از کادر فنی بیرون انداخته بود و تحمل مربیان ایرانی را نداشت.

فنونی‌زاده در خصوص صحبت‌های کی روش علیه برانکو گفت: برانکو فرد بسیار با شخصیتی است و این کی‌روش است که با همه دعوا دارد، مقصر خود کی‌روش است و نباید کسی را مورد حمله قرار دهد. به نظرم در شرایط فعلی بهتر است فدراسیون با کی‌روش قطع همکاری کرده تا نشان دهد استقلال کاری خودش را حفظ کرده است.