به گزارش افکار نیوز به نقل از تماشا ، کارلوس کی روش مشغول تماشای بازی استقلال و مس کرمان همراه با صرف آب پرتقال بود که دوربین تلویزیون روی او زوم کرد. برای فردوسی پور هم مثل بسیاری دیگر از بینندگان تلویزیونی این سوال ایجاد شد که آیا امکان نداشت با آبمیوه ای باکیفیت تر از ساندیس از سرمربی تیم ملی در ورزشگاه پذیرایی شود؟

گزارشگر بازی حتی قیمت آبمیوه درنظر گرفته شده برای کی روش را هم اعلا کرد و گفت: «انواع و اقسام آب پرتقال در ورزشگاه آزادی موجود است؛ اما این ساندس ها از همه ارزان ترند و نهایتا ۳۰۰ تومان قیمت دارند».
به هر حال از حق هم نباید گذشت که فدراسیون فوتبال باید حساب دخل و خرجش را داشته باشد. اگر کارلوس کی روش هفته ای دو بازی لیگ برتر را از نزدیک تماشا کند، می شود به ازای هر هفته ۶۰۰ تومان پول ساندیس. تازه او بعضی وقت ها پایش را در یک کفش می کند و می گوید تی تاپ هم می خواهد که این به عبارتی می کند هفته ای هزار تومان فدراسیون فوتبال ترجیح می دهد باتوجه به افزایش قیمت دلار فعلا از آبمیوه های داخلی برای سرمربی تیم ملی استفاده کند.

همین جوری آقایان باید در ماه چهار هزار تومان پول آبمیوه و تی تاپ کی روش را بدهند آن وقت بعضی ها انتظار دارند فدراسیون با «هایپ» از سرمربی تیم ملی پذیرایی کند! تازه به یک روش کم هزینه تر هم می شود فکر کرد اگر یک عدد آبمیوه گیری دستی – از این قدیمی ها که یک دسته بلند دارد و قدیم ها برای گرفتن آب انبار از آن استفاده می شد – با نیم کیلو پرتقال چهارقاچ در جایگاه ویژه در اختیار کی روش قرار دهند، و می تواند همزمان با تماشای مسابقه آبمیوه طبیعی برای خودش بگیرد که خیلی هم سالم تر است.

فدراسیون فوتبال تا جام جهانی ۲۰۱۴ یک برنامه غذایی سالم و در عین حال کم هزینه را برای سرمربی تیم ملی در نظر گرفته است:

شنبه: ناهار – ساندویچ سوسیس آلمانی با نوشابه زرد، شام – سیب زمینی تخم مرغ همراه با گلپر

یکشنبه: ناهار – نخودپلو با ماست ۱/۵ درصد چربی، شام – اشکنه با پیاز قرمز

دوشنبه: ناهار – فلافل دونانه با آب ولرم، شام – کنسرو لوبیا با ترب چهارقاچ

سه شنبه: ناهار – دمی باقالی با سالاد خیار و گوجه، شام – باقیمانده دمی باقالی ظهر با سالاد کاهو

چهارشنبه: ناهار – یتیمچه با سس قرمز، شام – چای با قند

پنجشنبه: ناهار – کوفته شوید باقالی با باقالی اضافه، شام – کوکو شنبلیله با دورچین هویج و کلم قرمز

جمعه: چون تعطیل است ربطی به فدراسیون ندارد و ناهار و شام پای خود کی روش است.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که کی روش درخواست کرده به دلیل بازی های حساس تیم ملی در خرداد در این ماه غذاهای مقوی تری برای او در نظر گرفته شود.