توضیحات یک پیشکسوت درباره نقاط ضعف شاگردان کی روش

ستار همدانی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: به نظر من عملکرد تیم ملی در جام جهانی قابل قبول بود چون  ما در گروهی قرار داشتیم که ۳ قهرمان بزرگ اروپا و آفریقا در آن حضور داشتند و توانستیم ۴ امتیاز کسب کنیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من بازی کردن مقابل این حریفان بسیار سخت است و شاهد بودیم که عربستان دیگر نماینده آسیا نمایش ضعیفی از خود نشان داد و چند گل از حریفان خود دریافت کرد. درست است که بسیار تدافعی مقابل حریفان بازی کردیم، اما بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و با برنامه جلو رفتیم.

پیشکسوت فوتبال در ادامه تصریح کرد: تیم ملی ما نقاط ضعفی دارد که باید آن را تا قبل از جام ملت‌های آسیا برطرف کند و در مجموع،شاگردان کی‌روش باید رو به جلو بازی کنند و تاکتیک پذیر باشند.

همدانی در خصوص وضعیت ادامه همکاری با کی‌روش در تیم ملی هم عنوان کرد: کی‌روش در ۷ سال گذشته به تیم ملی اعتماد به نفس داده و اعتقاد دارم باید او را تا پایان جام ملت‌های آسیا حفظ کرد تا قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنیم.

وی در خصوص دعوای کی‌روش و برانکو  هم گفت: فوتبال ما هم اکنون در مسیر درستی گام بر می‌دارد و نباید خودزنی کنیم. بهتر است فدراسیون به این مسئله ورود کند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.