مدال طلا را پس گرفتم

حمیده عباسعلی در خصوص رقابت‌های قهرمانی آسیای اردن اظهار داشت: این رقابت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بود، چون ما از همین مسابقات وارد رنکینگ المپیک شدیم. تمام کشور‌ها با بهترین نفرات خود در میدان آسیایی حاضر شده بوددند و دنبال کسب مدال و امتیاز رنکینگ المپیک بودند.

وی افزود: کسب مدال طلای این رقابت‌ها جرو برنامه‌های اصلی من بود و تمام حریفانم را آنالیز کرده بودم و میدانستم سد سختی که پیش روی من قرار دارد، «آیومی» است.

قهرمان کاراته آسیا ادامه داد: این کاراته‌کای ژاپنی سال گذشته از غیبت من در بخش انفرادی استفاده کرد و قهرمان شد، اما امسال برای پیروزی مقابل او برنامه داشتم. وقتی قرار است قبل از فینال با رقیب اصلی بازی کنی، قطعا شرایط سخت می‌شود، اما خداراشکر که با پیروزی در این دیدار تقریبا کار قهرمانی را یکسره کردم و مدال طلا را از او پس گرفتم.

عباسعلی تصریح کرد: آخرین بار در کاراته وان هلند با هانتی به آیومی باخته بودم و در میدان آسیایی هم کار به هانتی کشید، اما هر ۵ داور به نفع من پرچم زدند. به هر حال ما بار‌ها مقابل هم قرار گرفتیم و همین موضوع باعث می‌شود اکثر مبارزاتمان نزدیک باشد.

ملی پوش کاراته بانوان در پاسخ به این سوال که چه نظری در خصوص تغییر کادر فنی تیم بانوان دارد، گفت: در این خصوص نظری ندارم و من به عنوانی یک بازیکن تمام تمرکزم روی تمرینات و مسابقات است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.