باشگاه پرسپولیس پرونده سوپرجام را بست

پندار خمارلو در واکنش به اظهار نظر فتاحی مبنی بر اینکه در صورت مافقت پرسپولیس دیدار سوپرجام در بهمن‌ماه بدون ملی‌پوشان این تیم و استقلال برگزار خواهد شد، گفت: امروز جلسه‌ای در سازمان لیگ برگزار شد و آقایان گرشاسبی و حاج بیگی به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس در این جلسه حضور داشتند. فتاحی در این جلسه به صراحت اعلام کرد که بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام می‌شود. ما پیش از این گفته بودیم آمادگی کامل برای حضور در این بازی را داریم.

وی ادامه داد: برانکو و گرشاسبی بار‌ها اعلام کردند که مشکلی برای حضور در سوپرجام ندارند و از این بازی استقبال می‌کنند. تاریخ برگزاری سوپرجام، ۱۳ فروردین ماه اعلام شده بود و ما از آن زمان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده بودیم و کادرفنی بر همین اساس اقدام به طراحی زمان تمرینات و بازی‌های دوستانه کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما به قانون احترام می‌گذاریم و از نظر باشگاه پرسپولیس رای سازمان لیگ قابل احترام و پرونده بازی سوپرجام بسته شده است. این خواسته هواداران است و ما به خواسته هواداران اهمیت می‌دهیم و حاضر نیستیم بدون ملی‌پوشان خود در بهمن‌ماه به میدان برویم چرا که پیش از این همه موارد برای برگزاری سوپرجام در تاریخ ۲۹ تیر اعلام شده بود و باشگاه نیز براین اساس برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد.

خمارلو گفت: پرونده سوپرجام بسته شده و دیگر از نظر ما بحثی در این‌باره باقی نمی‌ماند، امیدوارم همه به قانون و آنچه بار‌ها درباره برگزاری سوپرجام در ۲۹ تیرماه اعلام شده احترام بگذارند.