زنگهای خطر برای استقلال به صدا در آمد/دروغ های محکم برای چسبیدن به صندلی ریاست

تیم فوتبال استقلال با حضور در اردوی ترکیه و هماهنگی سفر به آلمان و درخواست تعویق سوپر جام،سازمان لیگ را مجاب کرد در جلسه ای فوریتی موضوع سوپر جام را بررسی و پرسپولیس را به عنوان قهرمان جام حذفی معرفی کند.

باشگاه استقلال در روز های اخیر بحران های زیادی را پشت سر گذاشته است که به صورت اجمالی به آن می پردازیم.

پنجره ای به نام نقل انتقالات به کام مصدوم ها

باشگاه استقلال با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی رقیب سنتی اش پرسپولیس امیدوار بود که بتواند بهترین های لیگ برتر را با لباس آبی راهی لیگ برتر کند اما این اتفاق نه تنها رخ نداد بلکه حریف استقلال در بازار نقل و انتقالات توانست با عملکرد مناسب صدای هواداران این تیم را در بیاورد تا جایی که پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال متهم اصلی این ماجرا اعلام شد و هواداران او را مسئول ناکامی در جذب بازیکن می دانند.

زنگها برای استقلال به صدا در آمد/مدیران متهم استقلال در آستانه استعفا/ باشگاه فیزیوتراپی با مدیریت افتخاری و توفیقی!

خرید های بنجلی که نان فیزیوتراپ ها را در روغن انداخت

تیم فوتبال استقلال در بازار نقل و انتقالات بازیکنانی را جذب کرد که اگر چه در ظاهر امر می توانست استقلال را تا چند سال آینده بیمه کند اما دست آخر مشخص شد تمام این بازیکنان بدون تست پزشکی قرارداد بسته اند و به نظر می رسد چشمان خواب آلود و خمار مدیر عامل و مسئول نقل و انتقالات در بامداد خمار! مصدومیت ها را ندیده است و استقلال با یک چالش جدی روبرو شده است.

مرتضی آقا خان که قرار بود عصای دست شفر باشد مصدوم است،میثم تیموری مصدوم است،علی کریمی شرایط مناسبی ندارد و کوچکترین آسیب در رقابت های لیگ برتر می تواند تمام عمر او را از فوتبال دور کند،امیر حسین اسماعیل زاده در حال فیزیوتراپی است،امید سام کن در مورد حضور در بزرگسالان و امید با  شفر به توافق نرسید و نیامده ساز جدایی زد، داریوش شجاعیان هم که با مصدومیت در فصل قبل مواجه شد و تا هفته ها از لیگ جدید نیز ادامه خواهد داشت .

الهیار صیاد منش تنها خرید سالم استقلال است که البته هنوز مشکلش با سایپا حل نشده و شاید حکم کمیته تعیین وضعیت به سود استقلال رای ندهد و مهمتر از همه روزبه چشمی است که در تیم ملی مصدوم شد و البته تا کید دارد که قطری ها با وجود مصدومیت هم او را می خواهند.

امید ابراهیمی و بهنام برزای هم از استقلال جدا شدند و مجید حسینی مدافع ملی پوش استقلال هم ساز جدایی زد اما افتخاری در لحظه آخر با یک پیشنهاد میلیاردی او را از حضور در ترابوزان اسپور ترکیه به صورت موقت منصرف کرد.

خرید های شبانه استقلال و تمدید های نا موفق این روز ها توفیقی را لب پرتگاه قرار داده است.

 

زنگها برای استقلال به صدا در آمد/مدیران متهم استقلال در آستانه استعفا/ باشگاه فیزیوتراپی با مدیریت افتخاری و توفیقی!

بازیکنان سرگردان در جاده های ترکیه/پیاده روی در اروپا!

استقلال با هر تلاشی که بود تدارکات اردوی ترکیه را فراهم کرد و راهی این کشور شد هر چند تیم نیم بند و نصفه نیمه استقلال در همین تهران هم می توانست به تمرینات خود ادامه دهد تا به لیست کامل برسد و پس از آن به اردوی اروپایی فکر کند.

راننده اتوبوس سخت گیر در ترکیه استقلالی ها را وسط جاده از اتوبوس پیاده کرد تا یادآور شود یک مدیر خوب اول تدارکات سفر را انجام می دهد بعد پُز مدیریتی می گیرد!

 

زنگها برای استقلال به صدا در آمد/مدیران متهم استقلال در آستانه استعفا/ باشگاه فیزیوتراپی با مدیریت افتخاری و توفیقی!

دروغ های محکم برای چسبیدن به صندلی ریاست

افتخاری در روز های اخیر و در مذاکراتی که با امید ابراهیمی داشت بارها عنوان کرد که با این بازیکن تلفنی در تماس است و کاشف به عمل آمد که امید اصلا جواب تلفن او را نداده است.

قول ها و  وعده های نقل و انتقالاتی افتخاری و توفیقی هواداران استقلال را به جایی رساند که پس از محقق نشدن آن بارها در مقابل وزارت ورزش و جوانان جمع شدند و خواستار تغییر مدیرت در استقلال شدند.

پُست فرهاد مجیدی در فضای مجازی در مورد بی کفایتی مدیران استقلال هواداران را بر آن داشت تا با اعتراض های گاه و بیگاه در فضای مجازی و واقعی اعتراضات خود را علنی تر کنند.

 

زنگها برای استقلال به صدا در آمد/مدیران متهم استقلال در آستانه استعفا/ باشگاه فیزیوتراپی با مدیریت افتخاری و توفیقی!

 

توفیقی و بازی دو سر باخت

فرار توفیقی از اتهامات نقل و انتقالاتی در یک برهه به بن بست رسید و در مورد علی کریمی این موضوع مشهود تر بود.توفیقی جذب علی کریمی را بر عهده نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال انداخت و البته نوروزی با توجه به تجربه جباری زرنگ تر از آن بود که در دام پندار خان توفیقی قرار بگیرد.

اصرار وزارت ورزش و جوانان برای ماندن مدیران استقلال برای هواداران قابل هضم نبود ، پشت پرده مشکل ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با پندار توفیقی اگر چه در پشت پرده بود و هنوز رسمی و علنی نشده است اما فضای مجازی این رو ها روشن تر از هر گفتمانی اختلاف ها را بروز می دهد و شاید پندار می پندارد که اولین جدا شده خودش خواهد بود.

آنچه که واضح است افتخاری متهم اصلی بی کفایتی مدیران استقلال به زعم هواداران است و به نظر می رسد در روز های اخیر باید شاهد تغییرات عمده در بخش مدیریتی استقلال باشیم.

 

زنگها برای استقلال به صدا در آمد/مدیران متهم استقلال در آستانه استعفا/ باشگاه فیزیوتراپی با مدیریت افتخاری و توفیقی!

سوپر بی خیال ها، سوپر جام را از دست دادند

افتخاری مدیر عامل استقلال در بازی اداری و نامه نگاری به سازمان لیگ هم بازی را به رقیب سنتی اش باخت تا برانکو با پرسپولیس دومین جام متوالی در سل 97 را بدست بیاورد.

درخواست تغییر تاریخ سوپر جام آنقدر خنده دار بود که بی تجربه ترن مدیران هم می دانستند امکان پذیر نیست و چطور مدیر عامل استقلال این موضوع را نمی داست از عجایب این روزهای استقلال است.

یک توافق 3 طرفه نیاز بود تا تاریخ سوپر جام تغییر کند و از این توافق فقط استقلال با خودش کنار آمده بود و سازمان لیگ به دلیل فشردگی برنامه های سال 97 و پرسپولیس به دلیل آمادگی فعلی نسبت به استقلال موضوع تغییر تاریخ را نپذیرفتند.

استقلال به اردوی ترکیه رفت تدارک سفر آلمان را دید هر چند که این سفر هم به دلیل پشیمانی تیم فوتبال کارلسروهه از بازی با استقلال در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

این برای سازمان لیگ در قالب یک نشست بهانه ای بود تا پرسپولیس را خیلی زود هنگام به عنوان قهرمان سوپر جام فوتبال معرفی کند.

جالبتر اینکه برای این اتفاق هواداران به جای اینگه بی کفایتی و بی برنامگی مدیران را گوشزد کنند بیشتر توجهشان به این موضوع است که قوانین فیفا این قهرمانی را به رسمیت نمی شناسد مگر اینکه استقلال در زمین حاضر نشود و بازی 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.

اما در مورد این ادعا یک موضوع جدی وجود دارد، سازمان لیگ برتر فوتبال با علم به اینکه استقلال در تاریخ مقرر در تهران حضور ندارد و پیش از این هم اعلام کرده است که در این تاریخ بازی نخواهد کرد چرا باید هزینه برگزاری بازی را متقبل شود و تماشاگران را هم به ورزشگاه بیاورد و بعد داور سوت بازی 3 بر صفر را بزند و جام را به قرمز ها تحویل دهد؟

به نظر می رسد دیروز نماینده استقلال در جلسه این موضوع را پذیرفته و دوباره تاکید کرده است که در بازی سوپر جام حضور نخواهند داشت وگرنه سازمان لیگی ها هم قوانین را می دانند و بعید است که در مورد سوپر جام کوتاه بیاید.

این جام از دست استقلال پرید درست مثل فرصت های این چند سال اخیر که فقط برای اصرار نشستن روی صندلی مدیریتی استقلال با توصیه ها غیر ورزشی از دست رفته بود.

افتخاری و توفیقی چوب خطشان پر شده است و باید در روز های آتی لحظات سختی را سپری کنند و شاید تصمیم به رفتن برای هر دوی آنها از اوجب واجبات باشد.

 

زنگها برای استقلال به صدا در آمد/مدیران متهم استقلال در آستانه استعفا/ باشگاه فیزیوتراپی با مدیریت افتخاری و توفیقی!