صدای با تجربه های استقلال در آمد

تیم فوتبالاستقلال در حالی روز جمعه در اولین دیدار هجدهمین دوره لیگ برتر باید مقابل پیکان صف آرایی کند که تکلیف بسیاری از بازیکنان مشخص نیست. آبی‌پوشان تمرینات را دیرتر آغاز کردند و به خاطر حضور ملی‌پوشان در جام جهانی قید سوپرجام را زده و سه بر صفر بازنده اعلام شدند.

از طرفی، هنوز قرارداد مامه تیام مهاجم سنگالی و سرور جباروف هافبک ازبکستانی تمدید نشده است. امید ابراهیمی، امید نورافکن و سیدمجید حسینی هم جدا شده‌اند. چند بازیکن هم که استقلال جذب کرد، مصدوم بودند، از جمله مرتضی آقاخان و میثم تیموری. داریوش شجاعیان، روزبه چشمی و محسن کریمی هم مدت‌هاست مصدوم هستند.

همه این عوامل باعث شده تا استقلال نتواند تیم کاملی در تمرینات داشته باشد. این مسائل باعث ناراحتی برخی از بازیکنان باتجربه هم شده است. وریا غفوری به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش در تمرینات شرکت نمی‌کندف پژمان منتظری و خسرو حیدری در تمرین امروز با امیرحسین فتحی صحبت کرده و به انتقاد از شرایط تیم پرداختند. یکی از بازیکنان استقلال در این زمینه گفت: فردا روزی نتیجه نگیریم، هواداران از ما انتقاد می‌کنند، دگیر نمی‌دانند با چه شرایطی تمرین می‌کنیم.

وینفرد شفر هم به فتحی اعلام کرد که با این شرایط موفقیت دور از ذهن خواهد بود. او به سرپرست باشگاه گفته که نه تنها الحاجی گرو را جذب نکردید، بلکه قرارداد تیام و جپاروف هم تمدید نشده است.