وضعیت عجیب استقلال برای بازی برابر پیکان

تیم فوتبال استقلال در حالی روز جمعه باید اولین بازی خود را در لیگ برتر مقابل پیکان برگزار کند که بازیکنان کمی برای این دیدار خواهد داشت. سیدمهدی رحمتی، سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی‌مهر، خسرو حیدری، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری و علی کریمی بازیکنان سرشناسی هستند که وینفرد شفر در اختیار خواهد داشت.

وریا غفوری و آرمین سهرابیان مصدومیت جزئی دارند که هنوز تکلیف‌شان برای حضور در این دیدار مشخص نیست. روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، مرتضی آقاخان و میثم تیموری دیگر مصدومان استقلال هستند که تا مدت‌ها دور از میادین خواهند بود. قرارداد سرور جپاروف و مامه تیام نیز هنوز تمدید نشده است. مهدی قائدی دیگر بازیکن جوان استقلال هم در اردوی تیم امید حضور دارد و در هفته اول غایب خواهد بود. در این بین اللهیار صیادمنش به علت شکایت باشگاه سایپا وضعیتی نامشخص دارد.

بنابراین، شفر برای بازی برابر پیکان 12 یا نهایتاً 14 بازیکن بزرگسال خواهد داشت و حتی برای استفاده از بازیکن تعویضی به مشکل می‌خورد. موضوع بعدی، خط حمله آبی‌پوشان است که تنها روح‌الله باقری در نوک خط حمله می‌تواند بازی کند.