آخرین شایعات نقل و انتقالات اروپا

هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

سرمربی جدید میلان مشخص شد

اولین خبر نقل و انتقالات دنیای فوتبال اروپا مربوط به انتخاب آنتونتیو کونته سرمربی سابق باشگاه چلسی به عنوان سرمربی تیم میلان می باشد.کونته توانسته بود در طول حضور خود در چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس و جام حذفی شود و از این رو می تواند یکی از بهترین گزینه های هدایت میلان برای فصل آینده مسابقات فوتبال اروپا باشد.

مارسیال در لیگ برتر می ماند

آنتونی مارسیال بازیکن باشگاه منچستریونایتد به دنبال آن است تا به دلیل اختلافات خود با سرمربی این تیم ، خوزه مورینیو شیاطین سرخ را ترک کرده و به باشگاه دیگری همچون تاتنهام ، چلسی و یا منچسترسیتی بپیوندد. این بازیکن همچنین پیشنهاد هایی را از تیم های مانند بایرن مونیخ و رئال مادرید و پاریس سن ژرمن نیز داشت و حالا با انتشار این شایعه که او راضی به خروج از لیگ انگلیس نیست، حضور مارسیال در خارج از لیگ برتر انگلیس ناممکن شده است.

استرس رئال مادرید به دلیل خروج ستاره ها از تیم 

با نزدیک شدن به هفته های پایانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، به زمان استرس و یکی از سخت ترین شرایط باشگاه رئال مادرید نزدیک خواهیم شد. این باشگاه ابتدا در بزرگترین شوک خود زین الدین زیدان، سرمربیتیم را از دست داد و در ادامه نیز فوق ستاره دنیای فوتبال ، کریستیانو رونالدو فردی که بیشتر از نصف افتخارات این باشگاه اسپانیایی  را به دست آورده بود را نیز به باشگاه یوونتوس فروخت. حالا اما گفته می شود در ادامه نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی مانند گرت بیل ،مارکو آسنسیو و متئو کواچیچ از رئال مادرید خارج خواهند شد و ضرر هنگفتی را به آینده این باشگاه خواهند زد.

تیاگو آلکانترا به جمع منچستری ها اضافه خواهد شد

مسئولان باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد در تلاشند تا در نقل و انتقالات تابستانی هافبک توانای بایرن مونیخی ها، تیاگو آلکانترا را جذب کنند. گفتنی است قرار داد این بازیکن پیش از شروع نقل و انتقالات تصمیم به خروج از بایرن مونیخ را گرفته است و به احتمال فراوان به جمع شیطاین سرخ اضافه خواهد شد.