عملکرد امیدها مقابل عراق رضایت بخش بود

رضا شاهرودی در مورد شکست دو بر یک تیم امید در اولین بازی دوستانه مقابل تیم امید عراق، گفت: بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان بسیار خوب و آماده نشان دادند و شروع خوبی در مسابقه داشتند. در نیمه اول گل زدیم و بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم به خوبی برنامه‌های مدنظر را در زمین پیش ببریم.

وی افزود: متاسفانه در این بازی هم داوری سراغمان آمد. داور بازی که عراقی بود خطای صد در صد روی دروازه‌بان ما را اعلام نکرد و بازیکنان حریف در همان صحنه گل تساوی را وارد دروازه ما کردند. در ادامه هم تلاش خوبی داشتیم و کارمان را به خوبی پیش بردیم اما در دقیقه پایانی بازی گل دوم را دریافت کردیم. این اولین بازی رسمی دوستانه تیم ما بود و واقعا بازیکنان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. بازی تیم در این مسابقه رضایت بخش بود. قبلا هم گفتم به این تیم اعتقاد دارم و در اولین بازی دوستانه مشخص شد که چقدر خوب هستیم. یکشنبه در دیدار دوم به مصاف عراق می‌رویم و فکر می‌کنم در این بازی بتوانیم نتیجه بهتری نسبت به بازی اول کسب کنیم.

مربی تیم امید تصریح کرد: در این دیدار هوادار خوبی به ورزشگاه آمده بود و این مسئله به اهمیت بیشتر بازی افزود. به انجام چنین دیدارهای دوستانه بین المللی باز هم نیاز داریم و باید در مسابقات دوستانه خودمان را ارزیابی کنیم.

وی در پایان گفت: اردوی اربیل بسیار خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بتوانیم رفته رفته به شرایط بهتری برسیم و تیمی را آماده کنیم که بتواند از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.