تفاوت مهم شفر با نیمی از استقلالی ها!

آبی‌ها البته با مشکلات زیادی از جمله کمبود بازیکن مواجه هستند. روحیه این تیم به خاطر از دست دادن نیمی از ترکیب اصلی فصل قبل خود از بین رفته و وینفرد شفر نیز نمی‌داند با لیست مصدومانش باید چه کار کند.

با این حال او اصلا ناامید نیست و بعد از بازی با پیکان هم دیدید که چه صحبت‌های امیدوارکننده‌ای به زبان آورد. او فصل قبل نیز، استقلال را در حالی تحویل گرفت که در رده‌های پایینی جدول دست و پا می‌زد، ولی در نهایت یک جام در تورنمنت حذفی و یک مقام شیک سومی را به آبی‌ها هدیه داد آن هم در شرایطی که استقلال با مدل فوتبالی آلمانی اش، از این رو به آن رو شده بود.

حالا استقلالی‌ها شاکی و ناامید هستند، اما اینجا و این شرایط، پایان راه آبی‌ها نیست. شفر هم می‌داند که در آینده‌ای نزدیک، حسین  حسینی، آرمین سهرابیان، داریوش شجاعیان، میثم تیموری، روزبه چشمی، مهدی قائدی، مرتضی آقاخان، محسن کریمی و شاید علی قربانی به لیست تیمش برمی گردند. همچنین این باشگاه توانایی خرید چند بازیکن جدید در پست‌های مختلف را داراست و باید هر چه زودتر به فکر پر کردن جای خالی مامه تیام، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، امید نورافکن، جابر انصاری و... باشد.

شفر با صحبت‌های خود می‌خواست هواداران را به آینده امیدوار کند و اعتمادشان را مجددا جلب کند. او می‌داند که استقلال دوباره سر پا می‌ایستد، اما طرفداران استقلال هم برای رسیدن به این هدف، به آبی‌ها زمان می‌دهند؟