مبلغ هنگفتی که «استقلال» از فروش حسینی به جیب زد!

مجید حسینی در حالی امروز با قرارداد 600 هزار دلاری به ترابزون اسپور پیوست که در قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال بندی وجود داشت که این بازیکن می تواند در صورت دریافت پیشنهاد اروپایی با پرداخت 100 هزار دلار از این تیم جدا شود.

با این حال با پیگیری های فتحی استقلال پول قابل توجهی از ترانسفر مجید حسینی کسب کرده است که می تواند این باشگاه را در راه خرید بازیکن خارجی جدید کمک کند.

امروز باشگاه ترابزون اسپور اعلام کرد که استقلال مبلغ 400 هزار دلار از ترانسفر مجید حسینی سود کرده است که 200 هزار دلار آن برای صدور رضایت نامه است و 200 هزار برای صدور آی تی سی به این باشگاه پرداخت شده است.

با این حال امیرحسین فتحی به ورزش سه می گوید رقم انتقال مجید حسینی  بسیار بیشتر از مبلغی است که باشگاه ترابزون اعلام کرده است: مجید حسینی با رقمی بسیار بیشتر از آنچه باشگاه ترابزون اعلام کرده منتقل شده است و باشگاه استقلال درآمد قابل توجهی برای انتقال این بازیکن کسب کرده است که من ترجیح می دهم فعلا این رقم را رسانه ای نکنم.

او در پایان گفت: کار بسیار بزرگی که انجام شد این است که باشگاه ترابزون موظف است که 20 درصد از حق ترانسفر حسینی به تیم آینده اش را هم به باشگاه استقلال پرداخت کند. با این شرایط برای سال های آینده هم باشگاه استقلال درآمد خوبی از انتقال مجید حسینی کسب خواهد کرد.

با این شرایط به نظر می رسد باشگاه استقلال با درآمدی که از راه صدور رضایت نامه تیام و مجید حسینی کسب کرده است  می تواند برای خرید بازیکنان خارجی جدید که مدنظر شفرهستند اقدام کند.