گرشاسبی نامی از طلبکاران داخلی نیاورد

گرشاسبی در بخشی از حرف‌هایش در برنامه ورزش از نگاه دو، هیچ صحبتی از طلبکاران ایرانی باشگاه نکرد و این در حالی است که کسانی مثل مسعود همامی، رضا نوروزی و... که از پرسپولیس طلب‌های بالایی هم دارند به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده‌اند و این کنفدراسیون بار‌ها باشگاه را تهدید به کنار گذاشتن از لیگ قهرمانان آسیا کرده و حتی شنیدیم به مدیران پرسپولیس اعلام شده اگر خیلی سریع در مورد شفافیت مالی و پس دادن مطالبات‌شان به بازیکنان و حتی مربیان پیشین اقدامی نکنند، ممکن است پروانه فعالیت‌شان لغو یا تعلیق شود. با این حال گرشاسبی صحبتی در این مورد نداشت و این‌طور به نظر می‌رسید که او می‌خواهد با مسکوت گذاشتن شکایت‌های داخلی، با مذاکرات در آینده، این موضوع را حل و فصل کند. 

از سوی دیگر، بخش مهم صحبت‌های گرشاسبی در مورد سوپرجام بود. مجری برنامه وقتی بحث را به سمت سوپرجام پیش برد، گرشاسبی گفت: «در فروردین‌ماه امسال به ما ابلاغ شد که ۲۹ تیر باید سوپرجام برگزار شود و آماده باشید. ما هم با توجه به تاریخ اعلام شده، برنامه‌ریزی داشتیم و اردوی‌مان را گذراندیم. تیم به تهران برگشت و مهیای شروع بازی بود که گفتند باشگاه استقلال درخواست داده که در زمان دیگری، بازی انجام شود. ما هم موافقت کردیم، اما گفتیم فقط در زمانی باید این دیدار انجام شود که ما از محرومیت خارج شویم و بتوانیم از همه مهره‌های‌مان سود بریم. البته موضوع دلچسب برای ما و هواداران‌مان این بود که در زمین بازی برنده باشیم و...» 

در این لحظه پوریا تابان پرسید: «پس اگر کمیته استیناف رأی به انجام بازی بدهد، شما موافق هستید؟» که گرشاسبی به شکل جالبی از پاسخگویی طفره رفت و ادامه داد: «الان دیگر رأی اعلام شده و امکان ندارد زمان دیگری اعلام شود. همه چیز تمام شده و به ما گفتند که برنده و قهرمان سوپرجام شده‌ایم.»