برنامه‌ ویژه برانکو برای مهار بازیکن‌خودی

سروش رفیعی پس از جدایی از الخور قطر با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست اما به دلیل محرومیت این باشگاه از سوی فیفا نتوانست در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر پیراهن سرخپوشان را برتن کند. از این رو رفیعی به فولاد خوزستان رفت تا در بازی های دور رفت در جمع شاگردان سیروس پورموسوی قرار بگیرد.

فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر به تهران می‌آید تا مقابل پرسپولیس بازی کند. از این رو کادر فنی پرسپولیس، آنالیزهای ویژه ای را برای کسب سه امتیاز در نخستین بازی خانگی خود در فصل جاری انجام داده اند.

برانکو ایوانکوویچ برنامه ویژه ای برای مهار سروش رفیعی در نظر گرفته است تا به وی که نیم فصل دوم شاگرد خودش است اجازه بازیسازی ندهد.

از قرار معلوم کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی با فولاد است که وظیفه مهار رفیعی را بر عهده دارد تا اجازه بازیسازی به وی ندهد. البته صحبت هایی در خصوص عدم حضور رفیعی در این بازی نیز به گوش می رسد اما قطعی نشده تا سرمربی پرسپولیس همچنان برای مهار هافبک فعلی فولادی ها تاکتیک های خاصی را اتخاذ کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۰:۴۵ روز جمعه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف فولادخوزستان می رود.