تصمیم هوشمندانه‌ی سروش/او بالاخره باید با استقلال مواجه شود!

سروش رفیعی تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرد و به فولاد خوزستان برگشت تا در نیم‌فصل اول، پیراهن این تیم را بر تن کند. سروش خاطرات زیادی از حضور در فولاد دارد به خصوص که در فصل سیزدهم همراه این تیم قهرمان لیگ برتر شد، اما دلایل دیگری برای انتخاب دوباره فولاد در ذهن سروش وجود داشت. بهتر است بگوییم او با این انتخاب، در واقع با یک تیر، سه هدف را نشانه گرفت؛ اول اینکه، نیم‌فصل نخست هم فوتبال بازی می‌کند و خانه‌نشین نمی‌شود. همچنین می‌تواند پول خوبی بابت بازی در اهواز به جیب بزند و در وهله سوم، پرونده شکایت باشگاه فولاد علیه خود را برای همیشه مختومه می‌کند. فولادی‌ها بابت اینکه سروش رفیعی پس از پایان یافتن خدمت سربازی، یکراست راهی پرسپولیس شد، به کمیته انضباطی شکایت کرده بودند، اما چون در پایان فصل شانزدهم، سروش از ایران به قطر رفت، کمیته انضباطی نمی‌توانست رأی خود در مورد این پرونده را صادر کند، اما حالا در بازگشت رفیعی به لیگ، این فرصت در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته بود تا اقدام به جریمه سروش کند که این بازیکن با قبول پیشنهاد فولاد بابت حضور در این تیم، پرونده شکایت علیه خود را خیلی زود، مختومه کرد.

با این حال، پس از قطعی شدن حضور سروش در فولاد، شایعات عجیبی به گوش رسید. برخی اعتقاد داشتند سروش با پیکانی‌ها تمام کرده بود و می‌خواست به این تیم برود تا در نیم‌فصل اول، برای مربی محبوب خود یعنی مجید جلالی بازی کند. جلالی دو فصل هدایت فولاد را برعهده داشت و مربی سروش در اهواز بود. اتفاقاً برانکو که به مدل تمرینی جلالی اعتقاد داشت ترجیح می‌داد سروش به جمع فیروزه‌ای‌پوشان اضافه شود، اما در نهایت فولاد، مقصد نهایی رفیعی بود.

اما شایعه عجیب و در عین حال شگفت‌انگیزی شنیدیم. گویا از آنجا که پیکان در هفته نخست و همین جمعه باید در ورزشگاه آزادی، به مصاف استقلال می‌رفت، سروش رفیعی به فولاد رفت تا در هفته اول لیگ، مقابل طرفداران استقلال قرار نگیرد! این مدل شایعات هر کسی را متعجب می‌کند، زیرا بالاخره فولاد نیز باید با استقلال مواجه شود و این اتفاق در هفته پنجم، روز ۳۱ مرداد و در ورزشگاه آزادی رخ می‌دهد!