خط و نشان هافبک تراکتورسازی برای بازی بعدی لیگ

علیرضا نقی‌زاده درباره وضعیت تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و رفته رفته بچه‌ها هم به هماهنگی می‎رسند. بازیکنان خارجی هم به تیم اضافه شده‎اند.

وی راجع‌به دیدار هفته دوم تراکتورسازی مقابل نساجی، گفت: نساجی تیم خوبی است و مربی خوبی مانند جواد نکونام را بر روی نیمکت خودش دارد، اما ما تراکتورسازی هستیم و برای‎مان فرقی ندارد با چه تیمی بازی می‎کنیم. ما نباید در خانه به تیمی باج بدهیم. تلاش مان این است که نخستین پیروزی‌مان را در دیدار مقابل نساجی به دست بیاوریم. هر چقدر زمان بگذرد، تراکتورسازی هم بهتر خواهد شد. به هر حال تغییرات زیادی در تیم انجام شده، اما به مرور زمان با یکدیگر هماهنگ‌تر خواهیم شد.

بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به محرومیت هواداران این تیم از حضور در ورزشگاه در دیدار مقابل نساجی، خاطرنشان کرد: در فوتبال ما هر چقدر تلاش می‎‌کنیم به خاطر هواداران است، اما نمی‎دانم چرا هوادار را از حضور در ورزشگاه محروم می‌کنند. این جای سوال است، ما این همه تلاش می‎کنیم که هوادار شاد باشد، اما آنها را از حضور در ورزشگاه هم محروم می‌کند. بابت این تصمیم‌ها و این کار‌ها تاسف می‎خوریم، اما ان‌شاءالله 3 امتیاز را در خانه خودمان بگیریم و هواداران را این‌بار از پای گیرنده‌های تلویزیونی خوشحال کنیم.