آقای «ژن خوب» دست از سر نساجی و فوتبال مازندران بردار!

هواداران این باشگاه اعتقاد دارند او با این حرف‌های شیطنت آمیز قصد دارد نساجی را به هم بریزد تا در لیگ برتر نتیجه نگیرد. به تازگی حتی فایل صوتی منتسب به برادر همسر کیانوش رحمتی در فضای مجازی منتشر شد که جنجال تازه‌ای به راه انداخت. مهدی هاشمی نسب دستیار جواد نکونام در واکنش به این مسئله می‌گوید: «قبل از هر چیز ما از کمیته اخلاق تقاضا می کنیم تا فایل صوتی که آقایان ارائه کرده اند را با دقت بررسی کنند.ما از این قضیه استقبال می کنیم. فصل گذشته خودمان از فدراسیون فوتبال درخواست داشتیم تا هفته‌های پایانی پاک برگزار شود. همین درخواست ما بود که جلوی خیلی از اتفاق ها را گرفت. آقای حمیسی هستند و می توانند شهادت بدهند. ما از کمیته اخلاق درخواست داریم تا این فایل را با دقت بررسی کنند.»

هاشمی نسب با انتقاد از حرف‌های تحریک آمیز اضافه می‌کند: «آقای ژن خوب که در بیزینس خودش آدم موفقی است و به نظرم اشتباهی به فوتبال آمده بود خودش هم متوجه این اشتباهش شد. ما مشکل داشتیم، اوکی؟ اکبر میثاقیان چطور؟ او هم مشکل داشت؟ که می گفتید کارگر کارخانه شماست؟ مرزبان چطور؟ او هم مشکل داشت؟ مگر نمی‌گفتید او در کافی شاپ سیلی خورده است؟ میرشاد ماجدی هم مشکل داشت؟ همه می‌دانند او چه انسانی است ولی شما به دروغ پشتش می‌گفتید از بازیکنان پول می‌گرفت. حرف‌های آخر اسکوچیچ هم ثابت کرد کلا چه خبر است. او مربی با شخصیتی است. چرا حق او را ندادید تا از آن سر دنیا برایتان بیانیه بدهد. همه بد هستند و شما خوبید؟! یادتان رفته چندبار التماس کردید جواد نکونام و کادر از تیم نرود؟ یادتان هست که ساعت 8 صبح به تمرین تیم آمدید و التماس کردید نکونام بماند؟ و از من خواهش کردید تا با او حرف بزنم و مشکل حل شود؟»

مربی نساجی مازندان همچنین می‌گوید: «آقای ژن خوب با این کارهای تان فقط دو تا شهر فوتبالی را به جان هم انداختید. دست از سر نساجی و فوتبال مازندران بردارید. خونه به خونه 7 امتیاز بیشتر از نساجی داشت که تیم را تحویل تان دادیم. چه شد که با این اختلاف نتوانستید صعود کنید؟ مطمئنا ایراد از اسکوچیچ نبود. بروید اشتباهاتی که خودتان کرده اید و ایراداتی که داشتید را بررسی کنید. شما امتیاز تیم بهمن شیراز را خریدید و وارد لیگ یک شدید. ما مردم بابل را دوست داریم منظور من همان آقای ژن خوب است که خونه به خونه را فوتبالی به لیگ یک نیاورد و می خواست تیمش را از لیگ یک هم غیر فوتبالی راهی لیگ برتر کند. بگردید ببینید مشکل کجا بود. دوره این حرف‌ها تمام شده است. سعی نکنید با بیان این حرف‌ها روی ناکامی خودتان سرپوش بگذارید. ببینید چه اشتباهاتی مرتکب شده‌اید که این اتفاق‌ها می افتد.»

هاشمی نسب که همیشه رک و پوست کنده حرف هایش را می زند این بار هم ابایی از بیان این حرف ها ندارد و می گوید: «من آدمی هستم که همیشه مردانه حرف هایم را زده ام. با چاقو کش‌هایی که فرستادی سراغ ما هم مردانه حرف زدم اما شما هم مردانه با موضوعات طرف شوید. یادتان رفته که در رختکن به ما مهر دادید تا بخوریم؟! آن مهر ها چه بود؟ جادو و جنبل؟ مگر نگفتیم اینها چه کارهایی است و مجبورمان کردید؟ اتفاقا بعدش آزمایش دادیم که مبادا مریض شده باشیم. شما بدقولی کردید و پول خیلی ها را ندادید. همین دلایل باعث شد تا تیم تان بالا نیاید. اگر نه اسکوچیچ و بقیه مربیان کارشان را بلد بودند. ما هم که کارنامه مان زیر بغل مان بود از آنجا راهی نساجی شدیم و با تلاش مجموعه باشگاه به لیگ برتر صعود کردیم که هفت امتیاز از تیم شما کمتر داشت. دست از سر این فوتبال بردارید و به شغل شریف خودتان بپردازید، به کارهایی که در آن تخصص دارید.»