اظهارات مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب دژاگه و شجاعی

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره جذب دژاگه و شجاعی اظهار کرد: جذب دژاگه و شجاعی کار تیمی مالک باشگاه و دوستانش بود که در نهایتزنوزی موفق شد قرارداد 3 ساله با این 2 بازیکن منعقد کند. 

او درباره مبالغ بالای قرارداد دژاگه و شجاعی بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و مبلغ قرارداد این 2 بازیکن معقول است و در آینده درباره این موضوع شفاف سازی می کنیم. 

درودگر درباره زمان حضور دژاگه و شجاعی در تیم تراکتورسازی گفت: طبق برنامه این 2 بازیکن روز شنبه برای انجام تست پزشکی در مرکز ایفمارک حضور می یابند و بعد از آن روز یکشنبه به تمرینات تیم تراکتورسازی ملحق می شوند. 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره احتمال جذب رامین رضاییان تصریح کرد: در حال حاضر درباره  موضوع جذب رضاییان اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نمی دهیم و زمانی که اتفاق خاصی رخ بدهد به اطلاع عموم می رسانیم. همچنین قصد داریم یک بازیکن خارجی برای خط حمله به خدمت بگیریم تا نقاط ضعف خود را در این پست برطرف کنیم. 

او در پایان درباره جلسه اش با مسئولان فدراسیون فوتبال برای بخشش محرومیت تماشاگران تراکتورسازی خاطر نشان کرد: جلسه خوبی با مسئولان فوتبال داشتم و هنوز تصمیم نهایی برای موضوع محرومیت هواداران تبریزی اتخاذ نشده است.