ترکیب پرسپولیس برابر فولاد مشخص شد

سرمربی کروات پرسپولیس که تنها 13 بازیکن شناخته شده در نیم فصل اول برای ترکیب این تیم داراست، بار دیگر گادوین منشا و شایان مصلح را نیمکت نشین کرد و از دیگر اتفاقات ترکیب این تیم مقابل فولاد خوزستان نیمکت نشینی دوباره علیرضا بیرانوند است. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به دلیل حضور دیرهنگام در اردوی آماده سازی این تیم در دومین بازی فصل نیز نیمکت نشین خواهد بود و بوژیدار درون دروازه حضور خواهد یافت.
برانکو ایوانکوویچ برای این بازی از دروازه بان کروات سرخپوشان در ترکیب اصلی سود برده و امیدوار است هموطنش دومین کلین شیت فصل را با عملکردی مشابه آنچه که در مشهد به نمایش گذاشت به نام خود ثبت کند.
در خط دفاعی سرخپوشان نیز سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی و محمد انصاری در ترکیب حضور دارند. خط دفاعی پرسپولیس در بازی مقابل پدیده روز سختی را پشت سر گذاشت و انتظار می‌رود در بازی امروز نیز بیت سعید و دیگر حمله‌وران فولاد شرایط سخت‌تری را برای آنها شکل دهند.
در خط میانی نیز کمال کامیابی نیا در کنار احمد نوراللهی، بشار رسن و سیامک نعمتی حضور خواهند داشت. رسن در بازی مقابل پدیده عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و نعمتی نیز با گرفتن پنالتی از حریف سهم عمده‌ای در پیروزی سرخپوشان داشت.
علی علیپور در کنار امید عالیشاه خط حمله پرسپولیس را شکل خواهند داد. علیپور که در فصل گذشته عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داده در این بازی نیز امید اول گلزنی سرخپوشان خواهد بود. عالیشاه نیز بعد از مدت‌ها دوری از ترکیب بار دیگر با حضور در استادیوم آزادی به امید گلزنی مقابل حریف خوزستانی کار را استارت خواهد زد.

ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، بشار رسن، امید عالیشاه، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی و علی علیپور


دیدار دو تیم از ساعت 20:45 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش امیدوارند در اولین بازی فصل در استادیوم خانگی در کنار هواداران خود به برتری دست یافته و با شش امتیاز شروع مقتدرانه‌ای در فصل داشته باشند.