واکنش باشگاه  استقلال به رفتن شفر/شفر حرفه‌ای است، با او به مشکل نمی‌خوریم

علی خطیر معاون باشگاه استقلال در گفتگو با رادیو جوان در خصوص مذاکره با عارف غلامی گفت: ما تا اینجا هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن نداشتیم و من این خبر را از طریق رسانه‌ها شنیدم.

خطیر در خصوص تبریزی و نحوه پرداخت مبلغ رضایتنامه وی گفت: گفت: ما با صحبتی که با مسئولان ذوب آهن داشتیم مقرر شد که رقم رضایتنامه وی را در چند نوبت پرداخت کنیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص تیام گفت: زمانی که ما کار را شروع کردیم دو سه بازیکن چنین وضعیتی داشتند. ما به این بازیکن در درجه اول اعلام کردیم که قرارداد دارد و به او تاکید کردیم که، چون در تمرینات حضور ندارید جریمه خواهید شد. ضمن آنکه اگر باشگاهی با شما قرارداد امضا کند محروم خواهد شد. ما از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم که این بازیکن در حال مذاکره با عجمان است و از آن‌ها خواستیم که با این بازیکن مذاکره نکنند.

خطیر در خصوص نویمایر گفت: ما درخواست آی تی سی این بازیکن را داده‌ایم و، چون بازیکن آزاد بوده بعید است مشکلی داشته باشم.

وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال چه دریافتی از باشگاه ترابوزان داشته است گفت: ۶۰۰ هزار دلار توافق ما با باشگاه ترکیه‌ای بوده و ۲۰ درصد حق ترانسفر این بازیکن در آینده است. مشکلی که ما داریم این است باشگاه ترکیه‌ای نمی‌تواند پول را مننتقل کند

خطیر در خصوص اینکه شفر از عراق پیشنهاد دارد گفت: این خبر توسط یک رسانه قطری منتشر شده است. اینکه شفر را با این تجربه بخواهند چیز عجیبی نیست، ولی چیزی از فدراسیون فوتبال عراق به دست ما نرسیده و مطمئنا شفر آنقدر حرفه‌ای هست که اگر پیشنهادی داشته باشد به ما اعلام کند. مطمئن باشید که ما با این مربی به هیچ وجه به مشکل نخواهیم خورد. در این مدت که با او در ارتباط هستیم آنقدر انسان نازنینی هست که مطمئن هستم به مشکل نمی‌خوریم.