امیرحسین فتحی: تیام حق ندارد جایی برود

 امیر حسین فتحی پیش از شروع دیدار استقلال برابر تراکتورسازی گفت: امیدوارم امروز یک بازی خوب را از دو تیم شاهد باشیم.استقلال به روزهای خوبش نزدیک شده و مطمئن باشید از این بازی نتایج قابل قبولی از این تیم خواهید دید.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص وضعیت مامه تیام و حضور او در تیم عجمان امارات هم افزود: او بازیکن ما است و حق ندارد جایی برود. تیام با ما قرارداد دارد و ما آی.تی.سی او را صادر نخواهیم کرد تا حق و حقوق باشگاه استقلال از بین نرود.

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال نیز گفت: بازیکنانی که مد نظر شفر بودند همه جذب شده اند. تیم در شرایط خوبی به سر می برد تمرینات منظمی را برای این دیدار انجام داده و مطمئن باشید بازی به بازی بهتر خواهد شد.

فتحی در پاسخ به این پرسش که جو امروز بازی ناآرام است و هواداران تراکتور بسیار معترض هستند، گفت: همه ما از یک کشور هستیم و از طرفداران دو تیم در این دقایق می خواهم که تنها تیم خود را تشویق کرده و از توهین پرهیز کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شفر و بازیکنان همگی آماده این دیدار هستند تنها هدفشان پیروزی در این بازی و بازیهای آینده است تا بتوانند خود را به صدر جدول رسانده و رقابت حساسی را با دیگر تیم های بالانشین داشته باشند.