استقلالی ها جزو خشن ترین ها

در سه هفته برگزار شده از رقابتهای لیگ برتر، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیشترین کارتهای رنگی را از داوران دریافت کرده تا خشن ترین تیم در پایان هفته سوم باشد.

سبز پوشان اصفهان در این سه هفته ۷ بار از داوران کارت زرد دریافت کردند و ۲ بار هم بازیکنان شان اخراج شدند تا این تیم خشن ترین تیم لیگ برتر باشد.

وحید محمدزاده و مهران درخشان مهر هر کدام ۲ بار و محمد نژاد مهدی، رضا حبیب زاده و محمدرضا عباسی نیز هر کدام یکبار اخطار گرفته‌اند. در این تیم وحید محمدزاده و محمد درخشان مهر نیز با کارت قرمز داوران مواجه شده‌اند و دو بازیکن اخراجی سبز پوشان هستند که البته هیچ کدام به صورت مستقیم از داوران کارت قرمز دریافت نکرده‌اند.

بعد از ذوب آهن، استقلال تهران با ۷ کارت زرد و یک کارت قرمز دومین تیم خشن در این رقابتها است. در این تیم محمد دانگشر با ۲ اخطار و یک اخراج خشن ترین بازیکن است. فرشید باقری، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، سجاد آقایی و الهیار صیادمنش دیگر بازیکنان اخطاری آبی پوشان در سه بازی گذشته هستند.

نکته جالب در خصوص استقلال این است که همه کارتهای رنگی این تیم مربوط به دو بازی نخست بوده و آنها در هفته سوم هیچ کارتی از داوران دریافت نکرده‌اند. 

پرسپولیس، فولاد و سپاهان نیز هر یک با دریافت ۷ کارت زرد در زمره تیم‌های خشن در سه هفته برگزار شده از این مسابقات هستند که تاکنون هیچ یک از بازیکنان آنها اخراج نشده‌اند.