بازی با منچستریونایتد فوق العاده است

تیم فوتبال برایتون در هفته اول لیگ برتر با دو گل برابر واتفورد شکست خورد و حالا باید خودش را برای بازی حساس با منچستریونایتد آماده کند.

علیرضا جهانبخش که در بازی نخست کمتر از ۲۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت گفت: ما در بازی برابر واتفورد شکست خوردیم ولی برای من حس خوبی بود که دوباره از بازی کردن در یک مسابقه رسمی لذت ببرم. آخرین بازی که انجام داده بودم، برای ایران در جام جهانی بود و به همین خاطر خوب شد که دقایقی فرصت بازی به دست آوردم. پس از جام جهانی به مشکل برخوردم چون پیش فصل خیلی کوتاهی داشتم و فرصتم برای بازگشت به شرایط خوب، چیزی حدود ۱۰ روز بود. با این حال تمرینات سختی داشتم تا به شرایط خوب برگردم و آماده کمک کردن به باشگاه برای کسب نتایج خوب باشم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: بعد از شکست برابر واتفورد اوضاع رختکن ما خوب نبود چون می‌دانیم که تیم با کیفیتی هستیم. باید سختکوشی بیشتری به خرج می‌دادیم و خواسته مربی را در زمین پیاده می‌کردیم. باختن همیشه ناراحت کننده است و ما حق نداریم امتیازهای زیادی از دست بدهیم اما باید از این دیدار برای بازی‌های آینده‌مان درس بگیریم. ما در تیم‌مان چندین بازیکن تازه وارد داریم و باید بدانیم که هر تیمی برای کسب شناخت از یکدیگر، نیاز به زمان دارند. این تازه شروع فصل است. ما از حضور بازیکنانی با کیفیت و مربی خوبی برخوردار هستیم و من مطمئنم که می‌توانیم بهتر شویم.

ستاره ایرانی در پایان درباره دیدار هفته بعد با منچستریونایتد گفت: هر بازی در لیگ برتر حساس است و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. منچستریونایتد باشگاه بزرگی است و بازی برابر آنها فوق العاده خواهد بود. من بی صبرانه منتظر این بازی و بازی در کنار هوادارانمان هستم. هر بازیکن تازه‌واردی دوست دارد در کنار هواداران خوب ظاهر شود و من هم همین حس را دارم و می‌خواهم برابر یونایتد بهترین بازی خودم را نشان دهم.