درگیری شدید میان بازیکنان رئال مادرید

رئال مادرید در اولین فینال بدون رونالدو، در سوپر کاپ اروپا مغلوب اتلتیکو مادرید شد تا این موضوع موجب انتقاد شدیدی از سوی هواداران این تیم شود و نگرانی ها را درباره آینده  این تیم دو چندان کند اما این شکست به اینجا ختم نشد و دقایقی پیش این خبر از نزدیکان باشگاه رئال مادرید منتشر شد که درگیری شدیدی میان ایسکو و بیل اتفاق افتاده است.

 

گرت بیل

گرت بیل

موضوع این است که پیش از رویارویی با اتلتیکو مادرید لوپتگی در میان بازیکنان به تمجید از بیل پرداخته است و او را ستاره اول کهکشانی ها خطاب قرار داده است و به دیگر بازیکنان گفته است که بیل نه تنها جانشین رونالدو خواهد شد بلکه بهتر از او خواهد درخشید. حال که بیل نتوانست تیمش را از شکست نجات بدهد و تنها یک پاس گل در آن بازی داد بازیکنان رئال مادرید در اعتراض به سخنان لوپتگی جلسه ای با پرز تشکیل داده اند و به بحث در این باره پرداخته اند و در این میان ایسکو انتقدات تندی از ستاره ولزی کرده است که باعث تنش میان این دو شده است و بعد از درگیری شدید لفظی هر دو محل باشگاه را ترک کرده اند.

 

کریستیانو رونالدو _ گرت بیل

کریستیانو رونالدو _ گرت بیل

 

 

لازم به ذکر است که سایر بازیکنان رئال مادرید از ایسکو حمایت کرده اند و این هشدار را داده اند که در نبود مهاجمی در سطح رونالدو این تیم ضربه شدیدی خواهد خورد و بیل هیچگاه نمی تواند جانشین خوبی برای فوق ستاره پرتغالی باشد. بعد از این موضوع جلسه ای فوق العاده میان لوپتگی و پرز تشکیل شده است که تا این لحظه خبری از این نشست منتشر نشده است و احتمال می رود که بعد از این اتفاقات پرز تصمیم به جذب ستاره های مدنظر لوپتگی بگیرد، ستاره هایی که مدت هاست شایعه حضورشان در رئال مادرید به گوش می رسد اما هیچ اقدامی از سوی رئالی ها مشاهده نشده است و تنها به خرید چند بازیکن جوان بسنده کرده اند.