ماجرای شکایت استقلالی ها از پرسپولیس چه بود؟

پس از تساوی دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه غدیر اهواز و حواشی که برای این مسابقه بوجود آمد، مسئولان باشگاه پرسپولیس از میزبانی استقلالی های خوزستان شکایت کردند و کمیته انضباطی هم اعلام کرد که به این پرونده هرچه سریع تر رسیدگی می کند.

بر همین اساس شنیده می شد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان هم در تقابل با سرخپوشان پایتخت از رفتار هواداران این باشگاه شکایت کرده باشند که امیر سلطانی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می گوید: به هیچ عنوان از باشگاه پرسپولیس شکایت نکردم اما متاسفانه مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکل را ندیدند. مشکل ربطی به استقلال خوزستان ندارد و مربوط به هفته قبل آن است که در تهران با هواداران فولاد درگیری پیدا کرده بودند و همانطور که در فیلم ها و تصاویر منتشر شده مشخص است، هواداران در ورزشگاه در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس با پرچم های فولاد حضور داشتند و ربطی به استقلال خوزستان ندارد.

او افزود: دوستان اگر می خواهند صورت مسئله را حذف کنند، اقدام به شکایت کردند و بازهم رخ دادن این اتفاق به این دلیل است که درست و اصولی به مسئله رسیدگی نمی کنیم و سریع شکایت می کنیم، حکم می دهند  و می خواهیم صورت مسئله را پاک کنیم.

گفتنی است، تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که درگیری ها و حواشی زیادی بین هواداران 2 تیم رخ داد و در پایان پرسپولیس نخستین تساوی صفر بر صفر  خود را بدست آورد.