آغاز آماده‌سازی الدحیل برای میزبانی از پرسپولیس

روزنامه الوطن قطر نوشت: تمرین‌های آماده‌سازی تیم الدحیل برای بازی با پرسپولیس از شب گذشته (دوشنبه) آغاز شد که در آن بازیکنات ذخیره بازی هفته سوم لیگ ستارگان قطر برابر الریان حضور داشتند. نبیل معلول، سرمربی تونس الدحیل می‌خواهد از روز پنجشنبه با سرعت‌دادن و فشار بیشتر تمرین‌ها روی نقاط ضعف و تاکتیک‌های بازی با پرسپولیس کار کند. الدحیل تمام تلاش خود را برای پیروزی در بازی رفت که میزبان است خواهد کرد تا با آرامش بیشتری راهی تهران شود.

دیدار رفت الدحیل قطر - پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ششم شهریور ماه برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز 26 شهریور در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

خبر دیگر به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر اینکه ابراهیم ماجد پس از مصدومیت در بازی یکشنبه شب گذشته هفته سوم لیگ ستارگان قطر برابر الغرافه که با تساوی یک - یک پایان یافت مورد آزمایش‌های پزشکی قرار گرفت. این بازیکن کلیدی خط دفاعی تیم السد قطر به خاطر مصدومیت زانو 5 تا 6 هفته غایب خواهد بود.

بازی رفت استقلال و السد قطر پنجم شهریور ماه سال جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت نیز 26 شهریور در دوحه برگزار خواهد شد و تیم برنده به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه می‌یابد.