کمیته اخلاق به جنجال بازیکن اخراجی تیم ملی امید ورود می کند؟

محمد امین اسدی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز(چهارشنبه) و در حالیکه تنها یک روز تا دیدار حساس تیم ملی امید ایران با کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا زمان باقی مانده بود به دلیل انتشار یک پست جنجالی در صفحه مجازی اش و بی انضباطی های قبلی خود در اردوی شاگردان زلاتکو کرانچار با تصمیم حمید استیلی(مدیر تیم) و سرمربی کروات تیم کشورمان از اردو اخراج شد و طبق هماهنگی مسئولان این تیم با نصرالله سجادی، مسئول کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی قرار شد با اولین پرواز به ایران بازگردد.

اسدی تا لحظاتی دیگر اندونزی را به مقصد قطر ترک می کند تا از دوحه به کشورمان بازگردد. حتی پادرمیانی اعضای کادرفنی و برخی بازیکنان تیم امید برای بخشش این بازیکن بی ثمر بود تا در آستانه تقابل با هم تیمی های سون هیونگ مین اردوی تیم امید روزی جنجالی را سپری کند.

برای پیگیری احتمال ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به بی انضباطی اسدی با مرتضی تورک، رئیس این کمیته تماس گرفتیم که او اظهار داشت: از این ماجرا اطلاع خاصی ندارم اما اگر گزارش بی انضباطی اسدی و اخراج او از اردوی تیم به دست ما برسد قطعا آن را پیگیری می کنیم.