زیباترین تصویر این روزهای فوتبال ایران

کاوه رضایی که بعد از حضور موفقیت‌آمیز یک ساله در شارلوا روز گذشته قرارداد جدیدی با باشگاه کلوب بروژ امضاء کرد و به تیم قهرمان ژوپیر لیگ پیوست، با اضافه شدن به لیست این تیم احتمالا از هفته پنجم مسابقات به میدان خواهد رفت.

رضایی که با رکوردشکنی مبلغ نقل و انتقال باشگاه شارلوا راهی کلوب بروژ شد، مهم‌ترین خرید فصل این تیم نیز محسوب می‌شود که بدون شک جزو ترکیب خواهد بود و در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا نیز به میدان خواهد رفت.

مسؤولان باشگاه کلوب بروژ پس از عقد قرارداد با کاوه رضایی، پیراهن شماره ۱۰ این تیم را نیز به او اختصاص دادند؛ لباسی که فصل گذشته در اختیار عبدالله دیابی، مهاجم اهل مالی که در ۳۴ بازی ۱۵ گل برای این تیم به ثمر رساند، بود.

رضایی دو فصل پیش و با رقم قراردادی بسیار کم از استقلال به شارلوا پیوست. آن زمان مدیران باشگاه استقلال لکنت زبان مدیربرنامه های او را مسخره کردند و مدیربرنامه های کاوه او را با پیشنهادی بسیار کم به بلژیک برد تا او به یکی از فوتبالیست ها بزرگ این روزهای فوتبال ما تبدیل شود. این در حالی است که کاوه می توانست آن زمان با 2/5 میلیارد تومان در استقلال بماند اما قید پول را زد و به بلژیک رفت. نکته قابل توجه اینکه از این انتقال پولی به باشگاه استقلال نرسید.